• Ik had mezelf voorgenomen om geen persoonlijke zaken meer op Quizlet te zetten, maar ik ben op het moment heel erg verdrietig.
    De laatste tijd krijg ik steeds vaker mailtjes van mensen die me haten omdat ik “ tegen ze heb gelogen”, ze heb “misbruikt” of “pijn” heb gedaan. Op school zijn er zelfs mensen die niet meer met mij praten omdat ze me haten of ze ontlopen me expres. Er zijn zelfs meisjes met wie ik vorig jaar heel veel omging die nu enorm overdreven gaan hoesten als ik bij ze kom staan.
    Waarom? Iemand heeft ze leugens verteld, foto’s van me naar ze opgestuurd en zijn zus gebruikt om mij te spelen aan de telefoon. Die persoon is ziek in zijn hoofd en heeft me enorm veel pijn gedaan door me te hacken en mijn diepste geheim aan mensen te vertellen die ik zelf niet eens ken. Ik voel me enorm leeg vanbinnen en kan eigenlijk niks meer. Ja, bedenken dat ik een “vies teringwijf” ben en dat er maar twee woorden voor mij zijn: “DIE, BITCH”.

    Als er mensen zijn die er meer over weten dan hoor ik het heel erg graag, echt HEEL erg graag.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh, jemig. Dát is een kutstreek.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wtf, lullig. Schrijf alles op in een dagboek, dat werkt veel beter dan hier en niemand kan al je persoonlijke zaken lezen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Wtf, lullig. Schrijf alles op in een dagboek, dat werkt veel beter dan hier en niemand kan al je persoonlijke zaken lezen!


    Dat heb ik al een hele tijd geleden gedaan, maar dat dagboek is gejat :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niemand? :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ook zo'n peroide gehad,
    dat school en je hele leven suckt.
    Na een tijdje wou ik het dan ook echt opgeven.
    Maar dat heb ik niet gedaan en nu gaat het beter,
    daar moet ik Quizlet dan ook voor bedanken.
    Geef alsjeblieft niet op en blijf vechten.
    Het leven is veel te mooi om te worden verpest door
    dat soort personen. En als je je down voelt, vraag
    jezelf af waarvoor je leeft. Je familie, vrienden en
    andere mensen waarvan je houdt. Want er is altijd wel iemand
    op de wereld die altijd voor jouw klaar zal staan. Er is altijd
    wel iemand die aan je denkt (op een lieve manier)
    voordat hij of zij zijn ogen sluit om te gaan slapen.
    Dit klinkt misschien wel heel sentimenteel,
    maar het is wel zo. Geef niet op en blijf doorgaan,
    wat er ook op je pad komt.

    liefs, Feline


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat heb ik al een hele tijd geleden gedaan, maar dat dagboek is gejat :X

    Dan moet je fan worden van HP en al die boeken op je kamer op een hoge plek zetten, waar achter je jouw dagboek verstopt. -kuchwaarstaatdemijnenoukuch-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dan moet je fan worden van HP en al die boeken op je kamer op een hoge plek zetten, waar achter je jouw dagboek verstopt. -kuchwaarstaatdemijnenoukuch-


    Dat lees ik al sinds ik 6 ben :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    AppleFritter schreef:
    Oh, jemig. Dát is een kutstreek.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    wat een f*cking kutstreek. Als je iemand nodig hebt, ik heb een houten baseballbat en ik kan er goed mee meppen >< Anyways, zoals weetikveelwie al zei misschien moet je een dagboek bijhouden en het altijd goed opbergen? Blijf er gewoon in geloven dat er altijd mensen zijn die om je geven, ookal is het er maar eentje. And see it from the bright sight: You're fucking famous ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wat een klotestreek, mensen weten soms echt niet hoe kapot ze je kunnen maken.. Sterkte!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geef die aan bij de flikken! Nee, serieus. Zeg dat je in overmaat gepest wordt op een hele idiote manier, ga naar je mentor, zeg het tegen iedereen die er wat aan kan doen.
    Serieus, dit is oneerlijk en die laffe "vrienden" van jou moeten de waarheid weten. En voor de rest: keep your head, heels and standards high. Zo'n zielige kutstreek haalt je écht niet naar beneden! Het is je tijd en zenuwen niet waard! Ik veronderstel dat jij jezelf niet tot dezelfde niveau wil verlagen en in je waardigheid blijven? Doe dat ook. Ze gaan er nog spijt van krijgen.


    Where there is a sea there are pirates...

    En nog iets, als het weer goedkomt: haal een anonieme streek uit met die mensen die veel erger is dan wat jij hebt meegemaakt. Ze verwachten toch niet dat ze met zoiets ongestraft wegkomen? Stelletje puberende klootzakken.
    Iemand moet tieners echt op hun plaats wijzen, ze gaan soms te ver in hun domheid.


    Where there is a sea there are pirates...

    Astarte schreef:
    wat een f*cking kutstreek. Als je iemand nodig hebt, ik heb een houten baseballbat en ik kan er goed mee meppen >< Anyways, zoals weetikveelwie al zei misschien moet je een dagboek bijhouden en het altijd goed opbergen? Blijf er gewoon in geloven dat er altijd mensen zijn die om je geven, ookal is het er maar eentje. And see it from the bright sight: You're fucking famous ><


    Geef maar hier die baseballbat!

    Inderdaad, zolang mensen over me praten zal ik wel "in" zijn... al dan niet positief >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!