• Jep, de lijn tussen haat en liefde is inderdaad dun.

    Ik ben dus al 3 jaar verliefd op een jongen en haat hem daarom. Hij is gewoon zo leuk, dat hem uit mijn hoofd zetten onmogelijk voor me is.
    Iedere keer denk ik; 'Ik vind hem niet meer leuk!' en dan zegt hij weer iets dat zo lief en slim en leuk is, dat ik weer smelt -_-. Het is echt zo irritant!
    En nu vond een knappe lieve jongen mij leuk, en het deed me serieus gewoon niks :( Terwijl ik zo graag wilde dat ik hem wel leuk vond. Ik kan gewoon die ander niet vergeten.

    Heeft er iemand serieuze tips, want dit word echt een probleem. Hij vind mij niet leuk, want hij was laatst nog verliefd op een ander meisje. Plus dat hij mij juist zo geweldig vind, omdat ik een vriendin ben waar hij alles tegen durft te zeggen, zonder dat hij in problemen komt. (ja, ik heb mijn verliefdheid geweldig verborgen gehouden de afgelopen paar jaar)


    Happy Birthday my Potter!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dan kan ik nu wel lief gaan zijn en je zeggen dat alles goed komt, maar dat doe ik niet. Get over it, there are million other guys WAITING for you. Als je je hele leven nou gaat verspillen aan iemand die je toch niet wilt (hard maar waar) dan leef je ook niet prettig en altijd maar ik wrok en haat.


    Dat weet ik! Dat is ook het probleem! Ik weet dat hij me niet leuk vind, probeer hem op alle mogelijke manieren te vergeten en het lukt niet (huil)
    Ik zou hem zo graag vergeten! Ik heb er al mijn geld voor over!


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Waarom zou dat helpen?


    Omdat je het dan in ieder geval niet meer geheim hoeft te houden. Dat lucht in ieder geval op. Waarschijnlijk heeft hij het sowieso al gemerkt. Er is altijd een kleine kans dat hij je ook leuk vindt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Laten we naar Vladivostok reizen en ijsberen gaan vangen met een hengel! Dan vergeten we ze wel :Y)

    Als je mij ziet vergeet je haar wel. :Y)
    OT; Aaawh, dat is kut! Ik ben ook al twee jaar verliefd op een jongen, en ik kan 'm niet vergeten. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Litwick schreef:
    (...)

    Dat weet ik! Dat is ook het probleem! Ik weet dat hij me niet leuk vind, probeer hem op alle mogelijke manieren te vergeten en het lukt niet (huil)
    Ik zou hem zo graag vergeten! Ik heb er al mijn geld voor over!


    Hmpf, geef me al je geld en een nachtje en je vergeet hem zo :Y)

    Foei, RainbowDash! blijf serieus >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat je het dan in ieder geval niet meer geheim hoeft te houden. Dat lucht in ieder geval op. Waarschijnlijk heeft hij het sowieso al gemerkt. Er is altijd een kleine kans dat hij je ook leuk vindt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.


    Zou je echt denken, dat hij het al gemerkt heeft? Daar gedraagt hij zich dan niet naar


    Happy Birthday my Potter!

    Dudley schreef:
    (...)
    Als je mij ziet vergeet je haar wel. :Y)
    OT; Aaawh, dat is kut! Ik ben ook al twee jaar verliefd op een jongen, en ik kan 'm niet vergeten. ;(


    Maar jij bent saaier! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf, geef me al je geld en een nachtje en je vergeet hem zo :Y)

    Foei, RainbowDash! blijf serieus >:C


    Haha, jij ook altijd met je vage opmerkingen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Zou je echt denken, dat hij het al gemerkt heeft? Daar gedraagt hij zich dan niet naar


    Wat zou je verwachten dat hij deed als hij het gemerkt had? DAt hij geen vriendinnetjes meer nam?

    hangt ervanaf hoe goed hij je kent, en hoe duidelijk jij hem leuk vindt. Als je gelijk rood word en begint te stotteren zal ie t eerder merken :P Maar het hoeft niet, die kans is er alleen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Litwick schreef:
    (...)

    Dat weet ik! Dat is ook het probleem! Ik weet dat hij me niet leuk vind, probeer hem op alle mogelijke manieren te vergeten en het lukt niet (huil)
    Ik zou hem zo graag vergeten! Ik heb er al mijn geld voor over!


    Je moet weten dat het volgende NIET gemeen bedoeld is en dat ik het alleen zeg voor je eigen bestwil zodat je leert verder te denken.

    Die jongen ziet je niet zitten, hij vindt je niet leuk en wil geen verkering met je. Daarbij heb je het hem niet eens verteld en heb je een kans verspild. Tja, het leven is hard en zo zal het altijd zijn, maar als je nu je kans grijpt met die andere jongen kom je vééél verder dan dat je jezelf nu in zelfmedelijden wentelt. Get over it.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:28 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zoals Esther of Jonas zei uit de hoe overleef ik-serie, denk aan koeienpoep zodra hij door je hoofd schiet en andere vieze dingen en dan gaat ie vanzelf uit je hoofd!


    Physics is awesome

    Basecca schreef:
    (...)

    Je moet weten dat het volgende NIET gemeen bedoeld is en dat ik het alleen zeg voor je eigen bestwil zodat je leert verder te denken.

    Die jongen ziet je niet zitten, hij vindt je niet leuk en wil geen verkering met je. Daarbij heb je het hem niet eens verteld en heb je een kans verspild. Tja, het leven is hard en zo zal het altijd zijn, maar als je nu je kans grijpt met die andere jongen kom je vééél verder dan dat je jezelf nu in zelfmedelijden wentelt. Get over it.


    Met een jongen een relatie beginnen ook al vind je hem niet leuk om iemand anders te vergeten is bijzonder slecht advies, vind ik D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Basecca schreef:
    (...)

    Je moet weten dat het volgende NIET gemeen bedoeld is en dat ik het alleen zeg voor je eigen bestwil zodat je leert verder te denken.

    Die jongen ziet je niet zitten, hij vindt je niet leuk en wil geen verkering met je. Daarbij heb je het hem niet eens verteld en heb je een kans verspild. Tja, het leven is hard en zo zal het altijd zijn, maar als je nu je kans grijpt met die andere jongen kom je vééél verder dan dat je jezelf nu in zelfmedelijden wentelt. Get over it.


    Denk je dat het zou helpen als ik dit iedere ochtend tegen mezelf in de spiegel zeg?


    Happy Birthday my Potter!

    AppleFritter schreef:
    Ik wilde dat ik het wist, ik ben al net zo hopeloos.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eyes schreef:
    Zoals Esther of Jonas zei uit de hoe overleef ik-serie, denk aan koeienpoep zodra hij door je hoofd schiet en andere vieze dingen en dan gaat ie vanzelf uit je hoofd!


    Bedankt voor de tip! Dit ga ik zeker proberen (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Maar jij bent saaier! D:

    Ik ben saai? (cat)
    Moet ik PrincessLuna om een paar speeltjes vragen?
    OT; Aaaawh, het komt wel goed! Uiteindelijk vergeet je hem. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"