• Ik heb besloten mijn idee uit te werken, en daarbij heb ik een leuke cover nodig.
    Als het kan de planeet Jupiter op het plaatje, en daarvoor een voetstap op het oppervlak van de planeet. :'D
    Vaag uitgelegd, maar ik wil zoiets als de voorkant van het boek Darlah. Alleen dan iets anders. :'D

    En er hoeft alleen maar op te staan: The King of the Gods
    Maak er maar wat leuks van, ik ben benieuwd! *O*

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Remains schreef:
    (...)
    Achter Jupiter zit zo'n rode vlek, dat is Mars

    Echt? :'D
    Ik dacht dat het iets anders was, een of andere uitstoting. Je cover ziet er zò geweldig uit. :9~
    En ik zou deze als de cover voor de story nemen en de andere voor de hoofdstukken? Ik weet het niet. D:
    Moeilijk!


    Where there is a sea there are pirates...

    Dudley schreef:
    Naaiers. (no_chears)
    Hoe moet ik nu nog een keuze maken als ze er alledrie zo mooi uitzien?

    Ik vind het niet erg als je de mijne niet kiest, hoor :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Captain schreef:
    (...)
    Echt? :'D
    Ik dacht dat het iets anders was, een of andere uitstoting. Je cover ziet er zò geweldig uit. :9~
    En ik zou deze als de cover voor de story nemen en de andere voor de hoofdstukken? Ik weet het niet. D:
    Moeilijk!

    Ja, echt :'D
    En als je goed kijkt zitten er in Jupiter ook voetstapjes :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Ja, echt :'D
    En als je goed kijkt zitten er in Jupiter ook voetstapjes :3

    Hihi, ja! Ze zien er ook zo cool uit, futuristisch zelfs!


    Where there is a sea there are pirates...



    Ik las pas later dat je wilde dat het een beetje als dat van Darlah wilde. Maar als je wil kan ik dat ook eens proberen?
    Deze is nogal mager, maar ik heb mijn best gedaan. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Olympia schreef:



    Ik las pas later dat je wilde dat het een beetje als dat van Darlah wilde. Maar als je wil kan ik dat ook eens proberen?
    Deze is nogal mager, maar ik heb mijn best gedaan. (:

    WOW! Deze is geweldig! Ik denk dat Annabeth die zeker in haar story zal gebruiken (of anders dwing ik haar gewoon). Super gedaan!


    Where there is a sea there are pirates...

    Olympia schreef:



    Ik las pas later dat je wilde dat het een beetje als dat van Darlah wilde. Maar als je wil kan ik dat ook eens proberen?
    Deze is nogal mager, maar ik heb mijn best gedaan. (:

    Jeetje, wat mooi! _O_
    Jullie zijn wel gemeen hè, door zulke prachtige covers te maken!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 11:14 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    (...)
    WOW! Deze is geweldig! Ik denk dat Annabeth die zeker in haar story zal gebruiken (of anders dwing ik haar gewoon). Super gedaan!


    Dankje! (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov