• Ik vind dat er best wel een dunne lijn is tussen 'fan' zijn en 'obsessed' Als je van Bieber zijn muziek houdt, ben je direct een obsessed iets. (Nu moet ik zeggen, dat zijn een hoop wel)
    Gisteren was ik bij 1D en dacht ik dat ik best wel een grote fan van ze was, maar vergeleken met hun was ik gewoon echt geen fan. Ik vond dat heel veel ook wel obsessed waren, als ik heel eerlijk mag zijn.
    Wat vinden jullie van 'fan' zijn en 'obsessed'?


    To infinity and beyond •

    Fan zijn is prima, obsessed zijn vindt ik vrij ziek eigenlijk. Er is toch wel iets belangrijkers in het leven dan een gast die je niet kent?


    I am an idiot, I move.

    Alle fangirls zijn geobsedeerd. Gelukkig gaat het ooit over :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Quintessence schreef:
    Fan zijn is prima, obsessed zijn vindt ik vrij ziek eigenlijk. Er is toch wel iets belangrijkers in het leven dan een gast die je niet kent?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je hebt eigenlijk wel gelijk er is een dunne lijn tussen die twee dingen. Als je 1D gewoon leuk vind vinden ze je weer zo *niet enthousiast*. Maar als je het je hele leven is ben je weer te obsessed. Het is ook nooit goed x]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Nee, ik vind niet dat daar een dunnen lijn tussen zit. Je bent fan als je graag naar de muziek luistert en graag naar consenten gaat, dat soort dingen. Je bent obsessed als je ze gaat achtervolgen of dagen van te voren bij het stadion gaat kamperen om voor aan te staan, dat soort dingen.
    Het is eigenlijk best duidelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Nee, ik vind niet dat daar een dunnen lijn tussen zit. Je bent fan als je graag naar de muziek luistert en graag naar consenten gaat, dat soort dingen. Je bent obsessed als je ze gaat achtervolgen of dagen van te voren bij het stadion gaat kamperen om voor aan te staan, dat soort dingen.
    Het is eigenlijk best duidelijk.


    Toch wordt daar heel anders over gedacht. Als je dingen weet van Justin Bieber, ben je direct obsessed. Zo denkt iedereen hier op Q. Ik bedoel, ik weet ook wel dingen maar ben echt NIET obsessed.


    To infinity and beyond •

    Ik heb 'bepaalde muziek' ook een korte periode leuk gevonden, maar ik was geen fan, laat staan obsessed.
    Ik heb een beetje een hekel aan die termen trouwens. Geniet gewoon van de muziek zonder er een naam aan te geven. Ik zie het altijd een beetje als een 'grey scale': je kunt zwart zijn en je kunt wit zijn, maar alles daartussen is grijs en niet onder te verdelen. (:


    Felix

    Quintessence schreef:
    Fan zijn is prima, obsessed zijn vind ik vrij ziek eigenlijk. Er is toch wel iets belangrijkers in het leven dan een gast die je niet kent?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Toch wordt daar heel anders over gedacht. Als je dingen weet van Justin Bieber, ben je direct obsessed. Zo denkt iedereen hier op Q. Ik bedoel, ik weet ook wel dingen maar ben echt NIET obsessed.

    Niet iedereen denk zo. Ik bijvoorbeeld niet. Ik weet ook veel over de mensen waar ik fan van bent, maar dat komt omdat ik heel goed geheugen heb. Één keer lezen en ik weet het, maar obsessed ben ik niet.
    Ik denk ook dat dar komt omdat er rond Bieber zo'n heisa is en de fans die je het meest zien wel obsessed zijn, dan lijkt het dat iedereen die veel weet obsessed is. Als ik iets over de mensen waar ik fan van ben zou vertellen is er geen haan die er naar kraait, omdat je zo goed als nooit iets van ze hoort.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Quintessence schreef:
    Fan zijn is prima, obsessed zijn vindt ik vrij ziek eigenlijk. Er is toch wel iets belangrijkers in het leven dan een gast die je niet kent?