• Een tijd geleden ging het allemaal heel goed met eten en zo, maar nu zak ik weer in die shit. Ik wéét gewoon dat ik meer moet eten en ik wil het ook, maar ik kán het gewoon niet. Ik moet al kokhalzen als ik iemand een boterham zie opeten. Misselijkheid dringt mijn lichaam binnen als ik dénk aan eten. En ik kan helemaal niets doen, hulp is niet voor mij bestemd. Hulp bij een eetstoornis krijg je pas als je véél ondergewicht hebt en dat heb ik niet. Ik wíl gewoon normaal zijn, waarom kan dat toch niet?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik kan je hier niet mee helpen. Mijn reactie zal gewoon zijn: vreet een bak gehakt ofzo O_o
    Ik kan me niet indenken dat je wil eten, maar het niet kan. Ik kan me uberhaupt dat hele anorexia/bulimia/whateverthefuckitmaybe gebeuren niet indenken :/
    Ga met je ouders koken vanavond..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet zo ongeveer wat je bedoelt. Ikzelf heb het 's ochtends. Dan krijg ik serieus niks door m'n keel heen. Enkel een glas optimel.
    Maar ik kan je niet helpen. Misschien moet je het opbouwen of zo?

    Heel veel sterkte ermee! En ooit komt het goed!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Ik kan je hier niet mee helpen. Mijn reactie zal gewoon zijn: vreet een bak gehakt ofzo O_o
    Ik kan me niet indenken dat je wil eten, maar het niet kan. Ik kan me uberhaupt dat hele anorexia/bulimia/whateverthefuckitmaybe gebeuren niet indenken :/
    Ga met je ouders koken vanavond..?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb het tegenovergestelde... Ik mag dus niet meer eten maar mijn lichaam blijft maar schreeuwen om eten. Ik weet juist niet hoe ik er vanaf moet blijven.


    Life is hard and then we die

    Wilskracht tonen en toch proberen te eten? Gewoon beginnen met kleine hapjes, en dat steeds verder opbouwen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kan wel hulp krijgen als je de symptomen hebt van een eetstoornis


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb lang last gehad met eetgedoe dingen. Niet te weinig maar te veel, en heb veel dingen geprobeerd. Misschien naar een dieëtiste gaan?

    Anyway, als je me nodig hebt stuur me gerust een pb.


    <3

    Misschien kun je je ouders waarschuwen of iemand anders die je vertrouwt. Zij kunnen er misschien op toezien dat je wel eet, zodat je niet dieper en dieper wegzakt in de shit. Als je wat gegeten hebt, kan het steeds natuurlijker gaan voelen en gaat het naar een tijdje weer gewoon vanzelf. Begin anders met iets lichts en iets wat makkelijker te eten is, zoals soep of een appel ofzoiets.


    I am an idiot, I move.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het tegenovergestelde... Ik mag dus niet meer eten maar mijn lichaam blijft maar schreeuwen om eten. Ik weet juist niet hoe ik er vanaf moet blijven.


    Dit, maar dat is zo één keer in de maand :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Overleg het met je ouders en ga desnoods naar de huisarts om vervolgens doorverwezen te worden naar een dietist.. Een dietist is er niet alleen maar om af te kunnen vallen maar ook om een verantwoorde voedingspatroon aan te nemen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Een huisarts is inderdaad wel handig. Ze kunnen voor vrij veel zorgen, zoals voordringen op wachtlijsten etc (:


    I am an idiot, I move.

    Mijn ouders weten het, maar vinden het onnodig om naar een dokter te gaan. Ze hebben volgens mij de ernst van het probleem niet door en ik kan niet wegblijven van school om naar de dokter te gaan, zonder dat mijn ouders het weten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Mijn ouders weten het, maar vinden het onnodig om naar een dokter te gaan. Ze hebben volgens mij de ernst van het probleem niet door en ik kan niet wegblijven van school om naar de dokter te gaan, zonder dat mijn ouders het weten.
    Als je er op school met iemand over praat dan kan dat gewoon en anders maak je een afspraak na school ^^


    Life is hard and then we die

    Ga in het weekend naar de dokter?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right