Iedereen Steve Jobs wel, hij was de directeur van Apple.
Copyright ANP 2011
Apple-topman Steve Jobs overleden
CUPERTINO (ANP) - De medeoprichter Steve Jobs van het elektronicabedrijf Apple is overleden, zo heeft het Amerikaanse concern donderdag op haar website gemeld. Jobs is 56 jaar geworden.
De Amerikaan stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad.
Jobs leed aan kanker. In augustus trad hij af als CEO. Hij bleef wel bestuursvoorzitter.
Msn.nl
- Home
- Forum
- Wereldnieuws
- [Algemeen] R.I.P Steve Jobs
[Algemeen] R.I.P Steve Jobs - Wereldnieuws
-
6 okt 2011 - 11:486 okt 2011 - 20:33
RainbowDash schreef:
(...)
Aandelen gaan nog steeds naar beneden, omdat mensen zoveel vertrouwen in hem hadden
Take your freaking negativity/truth/I don't care what, with you and get the hell outta here.
NOW.[ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:34 ]
Where there is a sea there are pirates...
6 okt 2011 - 20:34Captain schreef:
(...)
Take your freaking negativity/truth/I don't care what, with you and get the hell outta here.
NOW.
Neh *blijft gezellig zitten*quidquid excusatio prandium pro
6 okt 2011 - 20:45StoryBelle schreef:
(...)
(no_chears) They took our Jobs! [/Moest even]
Nee, maar dat is een goed idee.
quidquid excusatio prandium pro
6 okt 2011 - 20:46Naturally only Alwin understood me...
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
6 okt 2011 - 20:48StoryBelle schreef:
Naturally only Alwin understood me...
I alwaaaaays understand you!
Which is why we should ahve sexquidquid excusatio prandium pro
6 okt 2011 - 20:51RainbowDash schreef:
(...)
I alwaaaaays understand you!
Which is why we should ahve sex
No, because you don't like me, and I don't play for your team.
so it doesn't make sense!Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
6 okt 2011 - 20:53StoryBelle schreef:
(...)
No, because you don't like me, and I don't play for your team.
so it doesn't make sense!
Still in denial, I seequidquid excusatio prandium pro
6 okt 2011 - 20:54RainbowDash schreef:
Samsung koopt Apple gewoon over een paar maanden. Vooral nu Steve is overleden is de kans veel groter.
(...)
Hah, dat zeker. Vooral gezien het feit dat de aandelen al omlaag gingen doordat de verwachtte Iphone 5 een 4S bleek te zijn (wat maakt het uit? ) en omdat Apple in de clinch ligt met Samsung, die de chips maakt voor Apple.
Gaat niet goed met hun. Wedden dat over 5 jaar google telefoons en mp3spelers superpopulair zijn?
Apple kan nooit Samsung kopen.Today will be Girl's Day party with you~
6 okt 2011 - 21:12Colibre schreef:
Gelukkig heb ik al de nodige 'oude' Appleshit in huis. (no_chears)May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.
6 okt 2011 - 21:51ik bedoel apple kwam met alle ideeën, hun kwamen met de ipad, iPhone enz.
samsung heeft nu een galaxy lijkt 100% op iphone.
samsung, bb, lg enz hebben nu ook allemaal een tablad die op de ipad lijkt!6 okt 2011 - 22:257 okt 2011 - 12:13Ik heb Apple altijd al gehaten, maar van mij hoefde Jobs niet dood.
Rust in vrede Steve Jobs.7 okt 2011 - 12:18rolluikfan schreef:
*Dichters-modus* Het leven is als een rolluik."I shut my eyes in order to see.'
7 okt 2011 - 12:34BornForThis schreef:
Galaxy lijkt helemaal niet op een iPhone. De Galaxy is veel platter en breder.
ik bedoel apple kwam met alle ideeën, hun kwamen met de ipad, iPhone enz.
samsung heeft nu een galaxy lijkt 100% op iphone.
samsung, bb, lg enz hebben nu ook allemaal een tablad die op de ipad lijkt!
En al die merken doen Apple niet na. Ja, Apple kwam als eerste met een mooi mobieltje, maar als die andere merken een mooi mobieltje maken, lijkt 'ie niet meteen op een iPhone.
Ik heb niks tegen Apple. Hun iPods zijn de beste muziekspelers ooit, maar de andere producten zijn gewoon niet bijzonder, omdat andere merken tegenwoordig ook mooie pc's maken. En Apple moet niet denken dat ze alles hebben verzonnen.
Ik zit nu op een zilveren Samsung laptop, hebben ze waarschijnlijk ook gepikt van Apple /sarcasm.Today will be Girl's Day party with you~
7 okt 2011 - 12:45TheBoys schreef:
(...)Galaxy lijkt helemaal niet op een iPhone. De Galaxy is veel platter en breder.
En al die merken doen Apple niet na. Ja, Apple kwam als eerste met een mooi mobieltje, maar als die andere merken een mooi mobieltje maken, lijkt 'ie niet meteen op een iPhone.
Ik heb niks tegen Apple. Hun iPods zijn de beste muziekspelers ooit, maar de andere producten zijn gewoon niet bijzonder, omdat andere merken tegenwoordig ook mooie pc's maken. En Apple moet niet denken dat ze alles hebben verzonnen.
Ik zit nu op een zilveren Samsung laptop, hebben ze waarschijnlijk ook gepikt van Apple /sarcasm.
Nee ok maar de Galaxy lijkt echt veel met apps enz op de iPhone, ookal is hij misschien breder, vergelijk hem mar is hij lijkt er echt super op een vriendin van mij heeft hem.
apple kwam met de eerste tabblad en nu heeft bijna elk bedrijf er een.