• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    En die is? ;D


    een vriend van me laten weten op wat voor manier dan ook dat er iets is na de dood (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Baskuh schreef:
    (...)
    Lol why?
    (cat)


    Bas stond er niet tussen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Geniaal. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Midna schreef:
    (...)

    een vriend van me laten weten op wat voor manier dan ook dat er iets is na de dood (:


    Zou ik niet te hard beloven ... Kan je ziel rusteloos maken als er echt iets is en je kunt het hem niet duidelijk maken. Er is een reden dat we niet alles weten ... Sommige dingen zijn beter niet te weten. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Noway, ik zet een alarm in mn mobiel zodat ie dan afgaat en ik er weer aan denk (wbw)


    En met alleen een alarm herinner je je dit hele topic weer? Yeah right. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh en als ik dood ga wil ik terug komen als een kat bij een leuk gezin. Mijn moeder wil terug komen als mijn dochter of kat :'D Ik kies dan toch voor de kat haha.


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    En met alleen een alarm herinner je je dit hele topic weer? Yeah right. :'D

    Ik zet de link van dit topic er bij (wbw)


    -

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Bas stond er niet tussen :Y)

    OH JA goed he x'] Nee ik ben serieus aan het verminderen hoor. ;D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Zou ik niet te hard beloven ... Kan je ziel rusteloos maken als er echt iets is en je kunt het hem niet duidelijk maken. Er is een reden dat we niet alles weten ... Sommige dingen zijn beter niet te weten. :]


    Achjaah, ik wil dr liever helemaal niet aan denken ;p.
    Maar hij is bang voor wat er na kom (:
    En hij vroeg aan mij of ik dat wou beloven, en als hem dat rustig maakt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Oh en als ik dood ga wil ik terug komen als een kat bij een leuk gezin. Mijn moeder wil terug komen als mijn dochter of kat :'D Ik kies dan toch voor de kat haha.


    Ik dat onder de voorwaarde dat ik dan een heel lekker baasje of bazinnetje krijg, die heel goed voor me zorgt, waarbij ik lekker veel op schoot kan liggen en waarvan ik zijn/haar partner grondig kan mishandelen als ze aan míjn vrouwtje/mannetje komen ... En daar mee wegkom ook! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Midna schreef:
    (...)

    Achjaah, ik wil dr liever helemaal niet aan denken ;p.
    Maar hij is bang voor wat er na kom (:
    En hij vroeg aan mij of ik dat wou beloven, en als hem dat rustig maakt (:


    True. Ik vind het ook best eng hoor, maar goed, als het mijn tijd is heb ik niet veel andere keuze dan te gaan ... Dus zal ik het toch maar moeten accepteren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik dat onder de voorwaarde dat ik dan een heel lekker baasje of bazinnetje krijg, die heel goed voor me zorgt, waarbij ik lekker veel op schoot kan liggen en waarvan ik zijn/haar partner grondig kan mishandelen als ze aan míjn vrouwtje/mannetje komen ... En daar mee wegkom ook! :'D

    Als lieve kat kom je overal mee weg (bloos) Ik zou dan vriendjes worden met de man en die vrouw jaloers maken door die man overal te volgen en op zijn schoot te gaan liggen enzo. En tussen hun in bed (bloos)


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    True. Ik vind het ook best eng hoor, maar goed, als het mijn tijd is heb ik niet veel andere keuze dan te gaan ... Dus zal ik het toch maar moeten accepteren. :')


    Uhu, mja (:
    Op ene moment denk je er harder aan dan anders.. en dat kan je best bang maken (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou terug willen komen als een beroemdheid :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik zou willen terug komen als Vanessa Paradi of Lily-Rose Depp :3
    Dan is Johnny Depp of mijn man of mijn vader. Liever man natuurlijk (A)
    (H)(H)(H)


    We know we will lose, but The Dark Side will never give up