• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Altair schreef:
    (...)
    I will take my xbox with me! IN MY GRAVE!
    Then I'll be awesome forever.


    Ik wil dat ze mijn kist volgooien tot aan het randje met wiet, tot ze er op moeten zitten om hem dicht te krijgen ... En dan cremeren!
    Hoppakee, iedereen in de slappe lach!

    Lijkt me heerlijk om zo afscheid te nemen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RStyles schreef:
    Hahaha, die is geniaal


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ik wil dat ze mijn kist volgooien tot aan het randje met wiet, tot ze er op moeten zitten om hem dicht te krijgen ... En dan cremeren!
    Hoppakee, iedereen in de slappe lach!

    Lijkt me heerlijk om zo afscheid te nemen. :'D

    Dat is best wel geniaal. :'D

    Ik vind die zo geniaal he :'3


    Caution first, always.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Or she'll watch his ghost shower. Als je dood bent kun je toch alles zien? (wbw)


    In that case, I'll have sex with lots of ghosts of young models. in the shower!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoopt dat ik dan gewoon weg ben; tegen die tijd zal ik al genoeg ellende in de wereld gezien hebben - dat ik niet nog in het eeuwige moet daar naartoe verder kijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Altair schreef:
    (...)
    I will take my xbox with me! IN MY GRAVE!
    Then I'll be awesome forever.


    Pffff, no. Dead forever :P


    quidquid excusatio prandium pro

    When I die, I'm gonna stand up from the dead and start a zombie apocalypse.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een vriendin van mij zegt altijd dat ze me in mijn slaap onder mijn grote teen gaat kietelen als ze dood is, zodat ik weet dat zij het is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lol


    Where words fail, music speaks

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In that case, I'll have sex with lots of ghosts of young models. in the shower!


    Mmm, attractive idea.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    O, ja, ja, ja!
    Maar niet als ik dan zelf al heel oud ben, dan is het smerig, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    O, ja, ja, ja!
    Maar niet als ik dan zelf al heel oud ben, dan is het smerig, haha.


    Hoezo? Dan ben je toch dood, niemand die kan zien wat je doet. 8D
    Behalve hij misschien;

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 20:22 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Een vriendin van mij zegt altijd dat ze me in mijn slaap onder mijn grote teen gaat kietelen als ze dood is, zodat ik weet dat zij het is. :'D

    Mijn zus zei ook zoiets, hahahaha. Dat als ik in de supermarkt loop en opeens valt er een koekjesdoos op de grond, zodat ik weet dat zij het is, hahaha.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Mijn zus zei ook zoiets, hahahaha. Dat als ik in de supermarkt loop en opeens valt er een koekjesdoos op de grond, zodat ik weet dat zij het is, hahaha.


    Moet je wel een merk afspreken, anders zal je net zien dat het random gebeurd. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.