• Ik ben dus al bezig met twee andere 1D-verhalen, maar ik had toch nog een ander idee voor een nieuw verhaal. Hier komt alvast het idee:

    Yasmine Lawrence, een beroemd actrice en de dochter van Blake Gardner en Brayson Lawrence. Na een laatste keer helemaal losgaan word ze naar Engeland gestuurd om bij haar tante te gaan wonen. Het lijkt het einde van de wereld voor haar. Als ze aankomt in Engeland, wilt ze eigenlijk vrijwel meteen weer terug naar huis. Dat word helaas voor haar niet toegestaan door haar ouders. Onder de naam Madison Lane gaat Yasmine een jaar in een penthouse in London wonen. Ze verft haar haren, neemt een voorraad kleurlenzen en veranderd haar kledingstijl. Dat allemaal om afgesloten te zijn van alle fotografen. Zou er iemand kúnnen zijn die haar ware identiteit kent?


    Rollen die ik nodig heb:
    -Beste vriendin van Yasmine. Ze is ook een actrice. Het is een echte bitch die iedereen en alles commandeerd. Alleen tegen Yasmine is ze aardig. Ze is een echte vriendin waar je echt op kunt rekenen.
    -Vriendin van Niall. Het is een echt meisjesmeisje. Yasmine kan het al gelijk goed vinden met haar.
    -Vriendin van de jongens. Het is een echte bitch die Yasmine al gelijk niet aardig vind. Ze weet zeker dat er iets mis is met Yasmine en gaat op onderzoek uit. Ze is al heel lang verliefd op Harry.
    -Vriendin van Liam. Een niet al te aardig meisje. Alleen als ze daar zelf zin in heeft. Tegen Yasmine is ze niet zo aardig. [Vriendin Liam] en [Vriendin van de jongens] zien Yasmine als bedreiging. Ze bedriegt Liam achter zijn rug om, wat eigenlijk niemand hoort te weten. Deze rol is maar tijdelijk.
    -Vriendin van Louis. Ze is echt een aardig meisje en net als [Vriendin van Niall] kan ze het goed met Yasmine vinden. Zij is degene die erachter komt dat Liam's vriendin hem bedriegt.

    Dit zijn op dit moment de rollen die ik nodig heb, als ik er meer nodig heb zet ik die er bij.

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto graag, het liefst onbekende mensen:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Leuke titel?:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 15:48 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    DANKJE !


    all I want is the taste that your lips allow

    Hi mensen! (:
    De proloog van mijn verhaal staat al online!
    KLIK!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Carolinehale schreef:
    Vriendin Louis; Strobe.
    Vriendin Niall; Bro.
    Vriendin van de jongens; Edition.


    Tankjoeee!!! <33333


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE