• Iedere keer is het ook hetzelfde met die klootzak (mijn baas).
    Net pakte ik voor een klant een mini-din plug, maar hij moest een gewone hebben. Wist ik veel, alleen het voorkantje was maar over en ik zag het snel. Meteen ben ik volgens mijn baas dan weer een trut die na 2 jaar wel meer moet weten (ik werk er pas een jaar, maar goed) en ik ben dom en whatever. Er zou een wereld van verschil aan tekst zijn op de doosjes (je kan zeker niet lezen, er staat alleen mini bij, waar het voorkantje op leek), enzovoorts. Zo is het ook als hij zijn bui niet heeft, als ik niet snel genoeg opzij ga krijg ik een duw, als ik boodschappen moet halen voor hem stuurt hij zijn 'slaafje/hondje', en zo moet hij altijd wel kankeren of op een andere manier de boel verzieken.
    Ik ben het ZO zat ... Ik vraag me af hoeveel van die achterlijke kutdingen ik nog van hem kan hebben voor ik spontaan mijn spullen pak en met een dikke middelvinger ontslag neem. De enige reden dat ik dat nog niet gedaan heb is dat ik het geld hard nodig heb en de banen niet voor het oprapen liggen. Hoewel hij altijd een chagrijnige klootzak is, lijkt het wel of hij er om die reden nog meer misbruik van maakt dat ik me meestal in weet te houden. :x
    ARGH! -boos-

    - Een nieuwe baan zoeken heeft geen zin, omdat ze er amper zijn. + over 2 maanden ben ik eindelijk weg, 3 maanden richting Nieuw Zeeland. Even volhouden nog en hopen dat de emmer niet helemaal overloopt. :x

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 15:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is kut. Zoek een ander baan, als je het echt zo erg vind. Misschien heb je geluk en vind je wat


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoek snel een nieuwe baan. Dat is het enigste wat ik nu zo snel weet te zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Storytime schreef:
    Dat is kut. Zoek een ander baan, als je het echt zo erg vind. Misschien heb je geluk en vind je wat


    Neh, en zeker niet voor de korte termijn die ik het nog vol moet zien te houden. In december ben ik sowieso weg, want dan ga ik 3 maanden naar Nieuw Zeeland. Daarna is wel het eerste wat ik doe een nieuwe baan zoeken. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou een andere baan gaan zoeken. Maar dan gewoon hier blijven werken, terwijl je alvast opzoek gaat naar iets anders?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gewoon even doorbijten. En als je eindelijk genoeg cash hebt zelf ontslag nemen en laten zien dat 't wel zonder 'm kan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Gewoon even doorbijten. En als je eindelijk genoeg cash hebt zelf ontslag nemen en laten zien dat 't wel zonder 'm kan.


    Als ik terug ben van NZ ga ik gewoon bij alle seksshops solliciteren. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Als ik terug ben van NZ ga ik gewoon bij alle seksshops solliciteren. :'D

    Of je komt werken in onze shop. We zoeken nog een piercer omdat ik op vrijdagavond niet kan. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Of je komt werken in onze shop. We zoeken nog een piercer omdat ik op vrijdagavond niet kan. *O*


    Als je dichterbij woonde en ik zo les kon volgen; GRAAAAG!
    I'd fucking love that! :9~
    Al heb ik sowieso wel minimaal 4 dagen per week werk nodig. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Als je dichterbij woonde en ik zo les kon volgen; GRAAAAG!
    I'd fucking love that! :9~
    Al heb ik sowieso wel minimaal 4 dagen per week werk nodig. :'D

    Ze boden mij een gratis cursus aan omdat ze desperate waren, en je kan zelfs 6 dagen werken als je wil. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ze boden mij een gratis cursus aan omdat ze desperate waren, en je kan zelfs 6 dagen werken als je wil. (bloos)


    Nu alleen nog een manier om de afstand te overbruggen en ik kom. Mits ze ermee akkoord gaan dat ik 3 maanden weg ga, of daarna plek voor me hebben. :'D
    Desnoods huren we samen een kamer bij jou in de buurt. Hebben we allebei onze eigen plek [tot ik met Val in België terecht kan, maar die studeert nog wel een jaar of 2] en ben jij ook weg bij je pa enzo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.