• Moet je eens doorspoelen naar 3:35 ... Ik heb mijn twijfels erover of het echt is, maar zover ik steen ken als rapper en hoe ik hem heb gezien in de tijd dat ze hem volgden met camera, zou dit niet eens zo vreemd zijn. ._.
    [Nu even niet zeuren over het gekanker in het nummer, daar gaat het niet om. Het gaat puur om wat dat meisje zegt.]


    Genius schreef:
    Wat moet ik precies horen? Ik versta er niks van eigenlijk :'D


    In het kort: Ze is 14 jaar, zwanger en seropositief. Na een nachtje met Steen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bohemian schreef:
    (...)

    Ik geef je helemaal gelijk -hebmenogalslechtuitgedrukt-
    maar ik vind het van hem ook heel dom!

    Is hij bekend ofzo, want ik ken hem niet?


    Ja, alleen niet onder de grote mainstream. Zie je iemand die zoveel kankert al snel op tmf? :'D

    En ja, hij is ook dom. Alleen; Hij is dom; Zij is achterlijk (als ze instemt om zonder condoom een one night stand met wie dan ook te hebben). :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Colibre schreef:
    (...)
    Hij is best bekend. Maar veel kindekes willen niet luisteren, omdat het woord 'kanker' nogal vaak valt.

    Ik heb daar een uitgesproken mening over: Alsof er iemand in zijn/haar graf omdraait als dat woord valt.


    Mijn opa is letterlijk dood neergevallen in de gang van zijn zus, omdat zijn hele lichaam vol zat met kanker. Hij wist het, en hij kankerde het hardst van heel de buurt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AppleCider schreef:
    (...)
    Kees de steen is niet aardig geweest :c.


    Kees de Steen is ook niet een heel erg aardig persoon. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Mijn opa is letterlijk dood neergevallen in de gang van zijn zus, omdat zijn hele lichaam vol zat met kanker. Hij wist het, en hij kankerde het hardst van heel de buurt.

    De broer van mijn beste vriend dus ook. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    De broer van mijn beste vriend dus ook. (bloos)


    Mensen die het niet hebben, vinden het vaak erger dan degene die het wel hebben. Maar ook wij moeten niet zomaar oordelen, want voor sommigen (met dezelfde ervaring) is het wel pijnlijk. Wij doen ons ding, laat hun dat van henzelf doen. :]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 19:09 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    -weigert het hele topic te lezen + gaat naar 3;35-
    awesome ik verstond het gewoon ;D
    Maar ehm ehm.. Wat was seropositief ofzo ? ;$ volgens mij niet iets positiefs..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    -weigert het hele topic te lezen + gaat naar 3;35-
    awesome ik verstond het gewoon ;D
    Maar ehm ehm.. Wat was seropositief ofzo ? ;$ volgens mij niet iets positiefs..


    Seropositief voor hiv
    Meestal wordt met seropositief bedoeld, dat iemand antistoffen tegen hiv in het bloed heeft. Iemand die seropositief is, is dus drager van het virus en kan anderen ermee besmetten, maar heeft nog geen aids. Hij/zij ondervindt nog weinig of geen last van de infectie.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    o.o Wth, dat mensen daar naar luisteren? Hij is een hele minuut aan het schelden met kk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Seropositief voor hiv
    Meestal wordt met seropositief bedoeld, dat iemand antistoffen tegen hiv in het bloed heeft. Iemand die seropositief is, is dus drager van het virus en kan anderen ermee besmetten, maar heeft nog geen aids. Hij/zij ondervindt nog weinig of geen last van de infectie.


    aha owkeej (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you