• Moet je eens doorspoelen naar 3:35 ... Ik heb mijn twijfels erover of het echt is, maar zover ik steen ken als rapper en hoe ik hem heb gezien in de tijd dat ze hem volgden met camera, zou dit niet eens zo vreemd zijn. ._.
    [Nu even niet zeuren over het gekanker in het nummer, daar gaat het niet om. Het gaat puur om wat dat meisje zegt.]


    Genius schreef:
    Wat moet ik precies horen? Ik versta er niks van eigenlijk :'D


    In het kort: Ze is 14 jaar, zwanger en seropositief. Na een nachtje met Steen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:15 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga er niet eens na luisteren.
    Die tekst is echt ziek, en dan vreemd vinden dat ik niet van rap hou.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Ik ga er niet eens na luisteren.
    Die tekst is echt ziek, en dan vreemd vinden dat ik niet van rap hou.


    Dat is zo veroordelend. Net alsof alle rap zo is. :'D [Ben geen rapfan, maar dan alsnog]
    Enne, best dat jullie allemaal zo eigenwijs zijn, maar jullie vergeten wel allemaal te kijken naar het punt dat ik probeerde aan te kaarten. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat is zo veroordelend. Net alsof alle rap zo is. :'D [Ben geen rapfan, maar dan alsnog]
    Enne, best dat jullie allemaal zo eigenwijs zijn, maar jullie vergeten wel allemaal te kijken naar het punt dat ik probeerde aan te kaarten. :W

    Je bedoelt toch dat die tekst(en wellicht de gebeurtenis) vreemd is? Ik ben het met je eens.
    Over het algemeen is rap grof en neerbuigend(in ieder geval die rap die ik ken). Ik heb opzicht niks tegen geweld in muziek of grofheid/scheldwoorden, maar als het neerbuigend wordt vind ik het niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Je bedoelt toch dat die tekst(en wellicht de gebeurtenis) vreemd is? Ik ben het met je eens.
    Over het algemeen is rap grof en neerbuigend(in ieder geval die rap die ik ken). Ik heb opzicht niks tegen geweld in muziek of grofheid/scheldwoorden, maar als het neerbuigend wordt vind ik het niks.


    Stereotypering. Ik ken zat rap die niet neerbuigend is, zelfs die geen (of weinig) scheldwoorden heeft. Je moet verder kijken dan alleen een glazen oppervlak ergens van. :')

    En ja, ik bedoelde, zoals ik al heel veel keer heb gezegd, alleen het laatste zinnetje in de tekst, waarin je dat meisje hoort praten.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Stereotypering. Ik ken zat rap die niet neerbuigend is, zelfs die geen (of weinig) scheldwoorden heeft. Je moet verder kijken dan alleen een glazen oppervlak ergens van. :')

    En ja, ik bedoelde, zoals ik al heel veel keer heb gezegd, alleen het laatste zinnetje in de tekst, waarin je dat meisje hoort praten.

    Heb ik gedaan en alle rap die ik tegen kwam was of neerbuigend(der) of van dat neppen soft achtige gedoe.
    Die stereotype zijn er niet voor niets.

    Daar geef ik toch commentaar op.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 15:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet niet of het echt is, maar het lijkt me wel waarschijnlijk.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    't Kan best zijn, hoor. Steen kennende.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    't Kan best zijn, hoor. Steen kennende.


    Daarom. Dom van dat kind, maar vooralsnog; Tering.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Storytime schreef:
    (...)
    Heb ik gedaan en alle rap die ik tegen kwam was of neerbuigend(der) of van dat neppen soft achtige gedoe.
    Die stereotype zijn er niet voor niets.

    Daar geef ik toch commentaar op.


    Over stereotypes heb je grotendeels gelijk. Maar again; Er is veel meer dan dat.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Daarom. Dom van dat kind, maar vooralsnog; Tering.


    Ik vind het persoonlijk nogal dom van hem, zij is nog maar een kind en hij zou (als de volwassene) toch enig plichtsbesef moeten hebben.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Holyfuck, da's echt niet normaal..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bohemian schreef:
    (...)

    Ik vind het persoonlijk nogal dom van hem, zij is nog maar een kind en hij zou (als de volwassene) toch enig plichtsbesef moeten hebben.


    Als 14-jarige kun je toch ook prima bedenken dat je seks met een condoom hoort te hebben? Het is een leeftijd waarop je dat hoort te weten. It takes two people to fuck and get pregnant. Er zijn zat mannen die zonder willen, jij bent degene die instemt of niet in dat geval.
    [Niet dat hij niet slecht bezig is, maar om het even duidelijk te maken]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Als 14-jarige kun je toch ook prima bedenken dat je seks met een condoom hoort te hebben? Het is een leeftijd waarop je dat hoort te weten. It takes two people to fuck and get pregnant. Er zijn zat mannen die zonder willen, jij bent degene die instemt of niet in dat geval.
    [Niet dat hij niet slecht bezig is, maar om het even duidelijk te maken]


    Ik geef je helemaal gelijk -hebmenogalslechtuitgedrukt-
    maar ik vind het van hem ook heel dom!

    Is hij bekend ofzo, want ik ken hem niet?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    (...)

    Ik geef je helemaal gelijk -hebmenogalslechtuitgedrukt-
    maar ik vind het van hem ook heel dom!

    Is hij bekend ofzo, want ik ken hem niet?

    Hij is best bekend. Maar veel kindekes willen niet luisteren, omdat het woord 'kanker' nogal vaak valt.

    Ik heb daar een uitgesproken mening over: Alsof er iemand in zijn/haar graf omdraait als dat woord valt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In het kort: Ze is 14 jaar, zwanger en seropositief. Na een nachtje met Steen.

    Kees de steen is niet aardig geweest :c.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 16:09 ]


    Shoganai i ne~