• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:11 ]

    Hale schreef:
    (...)
    Ja maar mijn mijn schoonmoeder zegt van ik wil dat iemand het doet die dicht bij me staat.

    The fuck.
    Ziekenhuizen zijn opgebouwd om mensen te helpen. Jouw schoonmoeder heeft hulp nodig. Hé, wat handig, er bestaat zoiets als een ziekenhuis met dokters en verpleegsters!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet bij mij thuis, maar wel in m'n omgeving. Ligt aan de persoon, maar met een beetje schikken zijn ze prima te doen. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    2 tantes van mij

    StoryBelle schreef:
    (...)

    You serious? Het heet een dokter/verpleegster. Die kunnen dat ook gewoon.


    Nou, ik kan wel snappen dat je dat door iemand dicht bij je wilt laten doen hoor. Ik wil ook dat mijn vriend het doet, of mijn moeder, vader, zus, een goede vriend desnoods. Veel persoonlijker dan. Als het even kan zou ik ook thuis willen bevallen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    schoonmoeder? je bent niet eens getrouwd o.o

    OT:
    me nicht en wel 3 keer nu zijn het kleine irritante donderstenen ;'D


    Shoganai i ne~

    AppleCider schreef:
    schoonmoeder? je bent niet eens getrouwd o.o

    OT:
    me nicht en wel 3 keer nu zijn het kleine irritante donderstenen ;'D


    Ik ook niet en ik noem mijn schoonmoeder ook al jaren mijn schoonmoeder. Zelfs mam. :'D
    [Ben onderhand wel verloofd, maar goed.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn vriendin haar moeder is nu zwanger. Ik ben er heel vaak maar nu even niet want dude wat kan zij veel praten en pissig zijn als ze zwanger is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    -foutje.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 14:09 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ehh.. de mevrouw achter het koffiegebeuren van de HEMA. xd


    It's time to be happy again.

    Woow jij maakt veel topics aan.
    Dat deed ik vroeger ook >.<


    It's going to be difficult, but not impossible.