• Ik wil dus een Tattoo.

    Over mijn onderrug de naam van mijn stiefbroer en Julijan op mijn arm. Hij is overleden dus daarom.

    Maar ik wil ervaringen horen van mensen die het al hebben meegemaakt enzo.

    Iemand?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Seel schreef:
    (...)ik denk dat dat nog wel meevalt hoor, zeker als ze zien dat je er voor de rest fatsoenlijk uitziet.. dan gaan ze je heus niet afwijzen voor een minitattoo op je pols ofzo.. tenzij je verpleegster bent ofzo (:


    Bij advocaten en in die march en bij marketing dinges is het ook niet echt van toepassing weet ik.


    SLOAN.

    Blameniall schreef:
    (...)

    Bij advocaten en in die march en bij marketing dinges is het ook niet echt van toepassing weet ik.
    zou kunnen :'D


    zolang je geen 56 sterretjes op je gezicht hebt is het al goed


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)zou kunnen :'D


    zolang je geen 56 sterretjes op je gezicht hebt is het al goed


    OMG....

    Hale schreef:
    (...)

    OMG....
    echt gebeurd is belgië, en dan zei ze dat ze in slaap was gevallen toen die sterretjes werden gezet en dat het dus de schuld was van de tattoovent..
    alsof iemand dat gelooft


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)echt gebeurd is belgië, en dan zei ze dat ze in slaap was gevallen toen die sterretjes werden gezet en dat het dus de schuld was van de tattoovent..
    alsof iemand dat gelooft


    Ok ik ga dus niet in slaap vallen.

    Dadelijk heb ik overal 30000000000000000000 keer Nigel en Julijan staan.

    Hale schreef:
    (...)

    Ok ik ga dus niet in slaap vallen.

    Dadelijk heb ik overal 30000000000000000000 keer Nigel en Julijan staan.
    ik denk niet dat je in slaap valt als iemand een tattoo op je zet :'D dat doet toch pijn? zeker op ge gezicht i guess!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou écht heel goed hierover nadenken en het pas doen als je 18 bent (: Uit ervaring weet ik dat je er dan 500x zo blij mee bent. En ik zou écht goed nadenken over de plek, ik weet niet wat je later wilt doen, alleen in bepaalde sectoren wijzen ze je gewoon keihard af als je een zichtbare tattoo hebt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Seel schreef:
    (...)ik denk niet dat je in slaap valt als iemand een tattoo op je zet :'D dat doet toch pijn? zeker op ge gezicht i guess!

    Dat bedoel ik.

    Kijk, ik wil niet lullig doen, maar kun je niet een teken laten zetten van broederschap ipv een echte naam? Mensen zullen denken dat het je (ex)vriend is of zoiets. In onze shop komen er vaak mensen die suggereren een naam te laten zetten, maar meestal gaan ze weg met een teken van bv broederschap, of met iets wat jullie bijvoorbeeld allebei mooi vinden, zoals een lotus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Kijk, ik wil niet lullig doen, maar kun je niet een teken laten zetten van broederschap ipv een echte naam? Mensen zullen denken dat het je (ex)vriend is of zoiets. In onze shop komen er vaak mensen die suggereren een naam te laten zetten, maar meestal gaan ze weg met een teken van bv broederschap, of met iets wat jullie bijvoorbeeld allebei mooi vinden, zoals een lotus.


    Dat zou ook kunnen.

    We zijn allebei gek op hiphop.

    Dus misschien een mic ofso?

    Dus dat zou wel kunnen.

    Maar hoe moet het met die tattoo van Julijan?

    Hale schreef:
    (...)

    Dat zou ook kunnen.

    We zijn allebei gek op hiphop.

    Dus misschien een mic ofso?

    Dus dat zou wel kunnen.

    Maar hoe moet het met die tattoo van Julijan?


    Ik weet niet wie Julijan is, en wat hij voor je heeft betekend, maar hij zal ook wel hobbies of overeenkomsten gehad hebben? Of had hij misschien een speciale baan of iets? Bijvoorbeeld als hij bij de marine zit, ergens een anker op je lichaam laten zetten met zijn sterfdatum bijvoorbeeld. Je kan me ook wat dingetjes pb'en, ik kan best op ideeën komen, want ik heb m'n baan terug in de shop. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)

    Ik weet niet wie Julijan is, en wat hij voor je heeft betekend, maar hij zal ook wel hobbies of overeenkomsten gehad hebben? Of had hij misschien een speciale baan of iets? Bijvoorbeeld als hij bij de marine zit, ergens een anker op je lichaam laten zetten met zijn sterfdatum bijvoorbeeld. Je kan me ook wat dingetjes pb'en, ik kan best op ideeën komen, want ik heb m'n baan terug in de shop. (bloos)


    Ok ik stuur je pb!

    Colibre schreef:
    (...)

    Ik weet niet wie Julijan is, en wat hij voor je heeft betekend, maar hij zal ook wel hobbies of overeenkomsten gehad hebben? Of had hij misschien een speciale baan of iets? Bijvoorbeeld als hij bij de marine zit, ergens een anker op je lichaam laten zetten met zijn sterfdatum bijvoorbeeld. Je kan me ook wat dingetjes pb'en, ik kan best op ideeën komen, want ik heb m'n baan terug in de shop. (bloos)


    Proficiat. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    het valt heus wel mee hoor. Doe hem anders op je pols? Die van mij is rond mijn pols geschreven (als een soort tekstarmbandje >< ) en als ik moet solliciteren doe ik er gewoon een polsbandje of een armbandje over. Simple as that.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 13:11 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.