• Dus... Het eerste uur uitval, dan een uur anw waarbij je sowieso niet meer uitvoert dan wat kloten op de computer, tussenuur, grote pauze, nog 'n tussenuur, keuzeles Frans en keuzeles wiskunde. Dat is mijn schooldag vandaag. Liever was ik gewoon weggebleven maar ik heb al zo'n reputatie bij de absentiecoördinator dat nóg een dagje spijbelen 'm waarschijnlijk niet wordt. D: Dus overtreed ik nu alle mediatheekregels door te Twitteren, op Quizlet te zitten en m'n ontbijt op te eten achter een computer. Yay. (:

    Jullie ook zo'n ge-wel-di-ge schooldag vandaag? ^v^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    yep een saaie les rekenen in de ochtend xD dan weer een hele les luisteren terwijl je net wakker bent <.< en daarna naar de ortho


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb het eerste 2 uur vrij.
    Maar ik moest vandaag een logboek kopen, een samenvatting maken en foto's uitprinten voor Kunst op niveau. En dat heb ik dus niet gedaan. :')
    Het saaiste vak EVER.
    Ik vraag me serieus af waarom ik het gekozen heb.
    Oh, en dan ben ik om 10 over 3 vrij. En daarna moet ik me haasten want ik moet om half 4 bij de therapie zijn. Yeey. >__>

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 9:30 ]

    eerste 2 vrij en dan tot half 5 -_-"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb een relaxt dagje! Eerste twee uur vrij + pauze. Dan 2x duits, maar de doccent is ook nooit zo actief dus wij ook niet. Tussenuur en bio.
    Half 4 vrij! Wel relaxt dus;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Straks naar school voor 1 saaie, stomme les.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben vrij, althans dat zei mijn SLB'er vorige week, staat niet op 't rooster maja. Ik doe toch MBO dus boeit niet :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb vandaag lekker vrij, elke woensdag trouwens :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    vrij, studie dag van de leraren (yeah)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Jij zit toch op Westerse drift? (krul)
    Ja, wij hebben deze week al 5 uur uitval gehad, het begint wel een beetje ernstige vormen een te nemen --''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had 1e uur vrij, maar was wel op school omdat het pas om 10 voor half 9 op de monitor stond --' ook had ik 7e uur vrij, terwijl we het 8e uur mentoruur hebben waarbij die gast ons een heel uur afzeikt, en nu zit ik bij Geschiedenis, ugh.


    I'd rather die than be famous.

    Ik heb de eerste 4 uur vrij en dan 3 uur les (wbw)


    To love is to destroy.

    Gymmen in de regen. Haar ontploft.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Atropos schreef:
    Jij zit toch op Westerse drift? (krul)
    Ja, wij hebben deze week al 5 uur uitval gehad, het begint wel een beetje ernstige vormen een te nemen --''


    Mhm, jij ook? ;o
    Mehh, nu valt m'n keuzeles Frans ook uit. De enige reden dat ik nog niet weg ben is dat de bus 1x per uur gaat en hij net weg is. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jep, ik had verkort rooster. Alleen jammer van het cijfer wat ik terug kreeg (5,4 biologie), maar voor de rest was het wel oke.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    1e uur biologie
    2e uur geschiedenis
    3e en 4e uur eucharistie viering (normaal eerst chemie en dan wiskunde)


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe