• Vannacht rond 1 uur stond ik ineens op. Liep ik naar de wc. Ging ik terug naar mijn kamer, begon ik me op te kleden. En mijn vader was nog wakker. Dus ik kijken op mijn telefoon zie ik 1 uur staan. En ik zo 'Nee nee me telefoon is gewoon dom aan het doen' Ik loop voor de zekerheid naar de woonkamer zie ik op de klok weer 1 uur staan. En ik WTF ik weet zeker dat het tijd is om naar school te gaan. 2 minuten later lag ik weer in me bed, viel ik bijna inslaap. Komt mijn vader : Heej waarom ben je wakker?. Ik: ' JHGJBFGBH SCHOOL OFZO JFBDBVJH' En door mijn rare nachtgebeuren heb ik slaap te kort, en ben ik altijd moe en dat vind ik niet leuk D: Want dit is de vijfde keer dat ik zoiets heb --'

    Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ook van die rare acties?

    Jap, ik slaapwandel heel veel. :3


    Never wait for perfection, just make it.

    om 3 uur 's nachts opstaan om te douchen. (cat) en daarna verder slapen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    om 3 uur 's nachts opstaan om te douchen. (cat) en daarna verder slapen.

    Haha heb je dat dan zelf niet door?

    StoryBelle schreef:
    om 3 uur 's nachts opstaan om te douchen. (cat) en daarna verder slapen.


    Haha! Dat klinkt clever. xD
    Maar nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als mijn wekker gaat denk ik wel eens dat ik hem fout gezet heb (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    een keertje had ik een droom, ik zat buiten op een bankje met een blikje Red Bull, en toen zette ik m ff neer op het bankje, komt er zo'n vent die mn blikje wilt pakken, en ik sla die vent op zijn bek
    en het rare was dat ik in mn slaap ook sloeg xD
    en zo heb ik wel meer rare dingen

    StoryBelle schreef:
    om 3 uur 's nachts opstaan om te douchen. (cat) en daarna verder slapen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jup jup, 's nachts nog spaghetti koken. c:

    Positive schreef:
    (...)
    Haha heb je dat dan zelf niet door?


    Jawel hoor. Wordt wakker, kijkt naar klok* .. het is 3 uur, ik ga douchen.

    en dan doe ik dat. XD Gewoon, omdat ik daar zin in heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    TwiSparkle schreef:
    een keertje had ik een droom, ik zat buiten op een bankje met een blikje Red Bull, en toen zette ik m ff neer op het bankje, komt er zo'n vent die mn blikje wilt pakken, en ik sla die vent op zijn bek
    en het rare was dat ik in mn slaap ook sloeg xD
    en zo heb ik wel meer rare dingen

    Haha, ik praat in mijn slaap. Heel eng, dan is mijn zus altijd nog wakker en dan sta ik ineens op met mijn ogen wijd open en begin dan te praten tegen der. Laatst zei ik heel serieus : OWH JA Justin Bieber komt morgen in de woonkamer met Oma, leuk he?

    Wat raar, maar nee zelf geen last van :')


    As travars

    Ik heb medicijnen waardoor ik s'nachts niet in mijn slaap gewelddadig word. Ik heb mijn ex-vriend een keer gewurgd en hem een hersenschudding bezorgd toen ik die medicijnen een week niet innam. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja ik was een keer moe van school dus ging ik slapen werd ik wakker om 7 uur savonds dacht ik dat het 7 smorgens was dus ik zo raar kijken naar mijn zus en mijn moeder en ik zo 'Moesten jullie al niet weg zijn?' en hun zo 'Chiara doe niet raar.' ik zo 'ach boeien moet naar school.' en hun zo 'Chiara het is 7 uur savonds hoor?' en ik geloofde het maar niet ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb dat 1x gehad.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb weleens in mn slaap gepraat, dat ging als volgt:
    Mn zus: Hej, Astrid slaap je al?
    ik: Nee
    Mn zus: ja je slaapt al.
    Ik: neehee!
    Mn zus: Oja? hoe heet je dan?
    Ik: Astrid Bos
    Mn zus: neej, je hele naam.
    Ik: hmmmm... *ligt geirriteerd*
    Mn zus: ja zie je, je slaapt.
    Ik: neee!
    Mn zus: Oja? Wat zei ik dan net?
    Ik: Dat je van papa de rode knop moest uit doen.
    haha geen idee hoe ik erop kwam x)
    Ik heb ook al eens in mn slaap gehuilt x)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 19:58 ]