• Vannacht rond 1 uur stond ik ineens op. Liep ik naar de wc. Ging ik terug naar mijn kamer, begon ik me op te kleden. En mijn vader was nog wakker. Dus ik kijken op mijn telefoon zie ik 1 uur staan. En ik zo 'Nee nee me telefoon is gewoon dom aan het doen' Ik loop voor de zekerheid naar de woonkamer zie ik op de klok weer 1 uur staan. En ik WTF ik weet zeker dat het tijd is om naar school te gaan. 2 minuten later lag ik weer in me bed, viel ik bijna inslaap. Komt mijn vader : Heej waarom ben je wakker?. Ik: ' JHGJBFGBH SCHOOL OFZO JFBDBVJH' En door mijn rare nachtgebeuren heb ik slaap te kort, en ben ik altijd moe en dat vind ik niet leuk D: Want dit is de vijfde keer dat ik zoiets heb --'

Om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ook van die rare acties?

Ik heb nooit geslaapwandelt ofsowiets maar ik heb wel ELKE nacht een nachtmerrie. Da's echt super irritant. Ik droom nooit, altijd nachtmerries :(

Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

StoryBelle schreef:
    (...)

Jawel hoor. Wordt wakker, kijkt naar klok* .. het is 3 uur, ik ga douchen.

en dan doe ik dat. XD Gewoon, omdat ik daar zin in heb.

Hhahahaha faal als ik dat zou doen hadden mijn ouders me vermoord

DAt heb ik ook een aantal keren gehad. : D

They fell in love, didn't they?

Prefete schreef:
    Ik heb nooit geslaapwandelt ofsowiets maar ik heb wel ELKE nacht een nachtmerrie. Da's echt super irritant. Ik droom nooit, altijd nachtmerries :(

Ja dat is wel kut ja, dat heeft mijn moeder ook altijd dus die slaapt dus helemaal niet in de nacht,

Prefete schreef:

Ik heb dat soms ook een beetje, gepaard met dat extreme slaapwandelen. Alleen mijn 'nachtmerries' zijn meer mindfucks.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Heel vaak. Eén keer had mijn zus me wakker gemaakt -ik weet niet meer waarom-. Toen was ik blijkbaar wakker geworden, haar een klap gegeven en terug in slaap gevallen. --'

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Soms word ik omgekeerd of naast mijn bed wakker en volgens veel mensen praat ik in mijn slaap -.-

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Nee ik heb nooit rare acties. Ik ben vet normaal. :W

-

Colibre schreef:
    Ik heb medicijnen waardoor ik s'nachts niet in mijn slaap gewelddadig word. Ik heb mijn ex-vriend een keer gewurgd en hem een hersenschudding bezorgd toen ik die medicijnen een week niet innam. (cat)

Omg dat is zeker erg ja. Heeft mijn nicht ook die heeft mijn zus gewurgd in der slaap en me zus zo : LAAT LOS LAAT LOS IK KRIJG GEEN LUCHT. en me nicht steeds harder drukken, totdat ze ineens der arm weghaalde en verder ging snurken..

Positive schreef:
    (...)
    Omg dat is zeker erg ja. Heeft mijn nicht ook die heeft mijn zus gewurgd in der slaap en me zus zo : LAAT LOS LAAT LOS IK KRIJG GEEN LUCHT. en me nicht steeds harder drukken, totdat ze ineens der arm weghaalde en verder ging snurken..

Ja, 't is een echte ziekte blijkbaar. In zo'n slaapcentrum ben ik onderzocht geweest, en aangezien ik acht jaar k1 heb gedaan, loopt mijn logee vrijwel altijd gevaar, mocht ik mijn medicatie niet innemen. Daarom heb ik meestal sterke vriendjes. Bij mij is het alleen dat ik niet vanzelf stop eh. e___e (bloos)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Colibre schreef:
    (...)
    Ja, 't is een echte ziekte blijkbaar. In zo'n slaapcentrum ben ik onderzocht geweest, en aangezien ik acht jaar k1 heb gedaan, loopt mijn logee vrijwel altijd gevaar, mocht ik mijn medicatie niet innemen. Daarom heb ik meestal sterke vriendjes. Bij mij is het alleen dat ik niet vanzelf stop eh. e___e (bloos)

Damn. lijkt me kut om te hebben. Nee gelukkig bij mijn nicht wel, ze stopt altijd uit het niets wanneer ze zin heeft lol

Ik heb dat ook al eens gehad, maar ik weet alleen niet meer of het echt was of een droom. o.o
    Maar toen stond ik ook op en deed ik mijn kleren aan en toen kwam mijn mama vragen wat ik deed. xd

Let the Night embrace you

ik schijn de vreemde gewoonte te hebben mijn kussen mijn bed uit te schoppen, of andersom wakker worden (hoofd op het voeteneind)... en ik droomde dat ik de drie biggetjes moest pakken en opeten:S

A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

Ik hoor de hele tijd iemand mijn naam roepen, echt hard. Het is een vrouwenstem en het is heel hoog en bang enzo, echt zo: 'REBECAAAAAAA!'

Ik word er bang van en mijn ouders geloven me niet -.-'

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ok ik wist niet dat dit kon. (douchen om 3 uur? hmm ga ik ook eens proberen) Maar z'n jochie uit mijn klas had een keer mijn wekker om 5 uur gezet maar ik had m'n mobiel uit en in de woonkamer. Hij zo de volgende vragen:'Hoelaat werd je wakker.' Ik zo:'Half zeven ofso hoezo?' Hij zo:'Damm.' Hij legt uit. IK vet hard laggen XD

[ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:08 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.