Some things are changing too much.
i'm broken, do you hear me.
Blameniall schreef: Jongens laten we praten over school. Ik haat mijn huiswerk. En als ik die *&%&$# bladzijden niet vol krijg, mag ik niet meer naar 1d.
It's like I'm finally awake - One Direction.
ChelseaPayne schreef: Girls, I'll pick you up when you're getting down het is geen one direction maar dat liedje vink wel mooi ik kan nu niet luisteren omdat mijn ma & zus gtst kijken -.- If you spread your wings, you can fly away with me.
If you spread your wings, you can fly away with me.
ChelseaPayne schreef: Girls, I'll pick you up when you're getting down het is geen one direction maar dat liedje vink wel mooi I like! (wbw) He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
ik ga zo even wat dingen doen voor morgen
Ik denk dat ik wat ga schrijven, het is nodig, tot zo lieverds! (bloos)
oke als ze jullie niet gaan volgen door mijn superstoere blad he, dan vind ik ze niet lief
Ik ga al trots zijn als ik een hele bladzij eruit krijg.
SLOAN.
OMG dit lees ik nu net pas;o: #Niallfact Hij heeft vijf van de liedjes op hun album geschreven.
Houis schreef: OMG dit lees ik nu net pas;o: #Niallfact Hij heeft vijf van de liedjes op hun album geschreven.
schatjes ik ga even wat dingen voor morgen doen!
TOTZO <333333
Wow nooit verwacht dat ik er een hoofdstukje uit zou krijgen vandag xd hup naar het volgende verhaal xd
ja ik wist dat dus nog niet haha