• Ghallo (: Ik kwam er ineens op door het topic over de basilisk.
    In Final Destination 3, met die achtbaan, ziet ze in haar visioen toch dat alles fout ging door de camera van dat vieze ventje? Maar hij was er ook uitgegaan, hoezo ging het dan alsnog fout? -Dat vroeg mijn pappie zich af
    (krul)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:50 ]


    Alis volat propriis.

    iets wil niet dat ze het hebben overleefd:P


    You can't not look cool with a crossbow.

    geen idee, het is maar een film.


    They fell in love, didn't they?

    Henkjan schreef:
    geen idee, het is maar een film.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    het zou zoiezo fout gaan ze zouden allemaal dood gaan. Maar zij heeft ''per ongeluk'' een visioen gehad en ging er niet in en toen heeft ze het overleefd xD


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    @ Henkjan & Diggory
    I know, but it makes no sense :'3


    Alis volat propriis.

    Camillia schreef:
    het zou zoiezo fout gaan ze zouden allemaal dood gaan. Maar zij heeft ''per ongeluk'' een visioen gehad en ging er niet in en toen heeft ze het overleefd xD

    Nee dat bedoel ik niet haha, ik bedoel, dat ventje liet in haar visioen zijn camera op de rails vallen en daardoor raakte 'ie van de baan ofzoiets, maar dat ventje is eruit gegaan dus dat met die camera kan niet zijn gebeurd ;o


    Alis volat propriis.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:58 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Galleon schreef:
    (...)
    Nee dat bedoel ik niet haha, ik bedoel, dat ventje liet in haar visioen zijn camera op de rails vallen en daardoor raakte 'ie van de baan ofzoiets, maar dat ventje is eruit gegaan dus dat met die camera kan niet zijn gebeurd ;o

    Nee, die rails was kapot.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Nee, die rails was kapot.

    Ah, oke (krul) Haha zal het zo tegen m'n pa zeggen, ik heb de film ook 'gezien', maar ik vond hem saai dus ik lette niet echt op xd


    Alis volat propriis.