• Oke, ik fietste dus naar huis samen met een studiecollega. Ik en hij hadden een dik gesprek over een opdracht die we moeten maken. We fietsen zo langs een kerel en opeens hoor ik achter me: "Het is dierendag, gefeliciteerd" op zon spottende toon. Dus ik maak mijn zin, bedenk een antwoord "En dat zeg dan een afgelebberde hondenlul. Jij ook gefeliciteerd en dat je snel mag sterven". Ik draai mij om, zie ik net dat die kerel een zijstraatje infietst. Sommige mensen hebben echt een grote bek, maar ze zijn te bang voor een weerwoord. Dat faalt gewoon echt hard -.-

    En hebben jullie ook dingen meegemaakt die falen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Georgeee schreef:
    (...)
    Hij zegt "Het is dierendag, gefeliciteer` ja dat kan met spottende toon gezegd worden; is geen uitschelden gelijk gaan vinden dat iemand moet afsterven en een afgelebberde hondenlul is; is gewoon het zieligste weerwoord ever?

    Dat is dan jou mening. Ik heb me jaren laten uitschelden, nu pik ik het gewoon niet meer en zeg ik wat terug. En ja dat is dan wat gemener dan het zou hoeven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is dan jou mening. Ik heb me jaren laten uitschelden, nu pik ik het gewoon niet meer en zeg ik wat terug. En ja dat is dan wat gemener dan het zou hoeven.

    I share georgeee's opinion :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volwassen van je? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh en misschien was die man wel een psycho die aan iedereen wou vertellen dat het dierendag is, en moest hij gewoon dat zijstraatje in, niet omdat hij 'bang werd van je weerwoord' ofzo, dat is wat jij denkt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, hoezo? Omdat ik een weerwoord heb? Ik laat me niet uitschelden :W


    je reageert nogal.. heftig terug.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hij faalt wel een beetje dat hij dan het zijstraatje infietst :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    Hij faalt wel een beetje dat hij dan het zijstraatje infietst :')

    Wie weet moest misschien ie daar wel zijn.


    We're all mad here.

    Het is irritant als mensen zulke dingen zeggen maar om dan gelijk zoiets terug te kaatsen... Dat vind ik dan weer iets te grof.
    Meestal zou ik gewoon zeggen "Goh, wat zijn we weer grappig" of iets in die zin.

    Ik zou dankjewel zeggen. :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik vond jou meer falen omdat jij te lang moet nadenken over zo'n antwoord:x
    maar het is gewoon zielig dat mensen zo beginnen...

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:50 ]


    Get outta my head!

    Lekker volwassen (:

    Reassurance schreef:
    Volwassen van je? :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wtf? :|


    26 - 02 - '16

    Laat m lekker roepen [:

    Ik vind jou reactie kinderachterig dan de actie van die ander.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'