• Heey!!

    Ik wilde gisteren een stuk van mijn angst overwinnen, namelijk zingen in een gebouw of kerk of dergelijke. Nu was het al 18:00 s'avonds gisteren en een vriendin van mij keek even naar kerken die continu open zijn. Toen vonden we er een in de buurt en daar zijn we heen gegaan. Ipad mee voor karaoke nummers en zingen maar!!

    Het punt was wel, de kerk had een grote deur die altijd open stond, en het is midden in de stad dus iedereen kon mij best goed horen. Ik dacht, zolang ik ze maar niet zie want dan val ik echt flauw. Zoals jullie in het filmpje ook zien loop ik op het begin even heen en weer om te kijken of er echt niemand staat. Ze zenuwen zaten in mijn keel :| maar goed, anna heeft et toch gedaan!xD

    Voor beste geluidskwaliteit kunnen jullie beter oordopjes in doen en het geluid niet te zacht doen als je geluid harder doet dan hoor je mijn stem meer zoals die ook daar klinkt alsware XD

    :$


    Sommige zullen wel gek ervan worden...sommige misschien niet. Ik weet ook niet of en wie het erg vind als ik af en toe een filmpje plaats:$

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 9:11 ]

    Wauw, het klinkt daar echt supermooi. Je hebt echt een stem om in zulke ruimtes te zingen. Het verbaast me nog dat niemand is komen kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, het klinkt daar echt supermooi. Je hebt echt een stem om in zulke ruimtes te zingen. Het verbaast me nog dat niemand is komen kijken.


    Awwwh dankje(yeah) haha. Nou ik ben wel blij dat niemand kwam! was misschien dan wel een leuke blooper geweest op camera om mijn reactie dan daarop te zien XD

    Jij kan echt hoog zingen, echt mooi!
    Hoe lang volg je al zangles?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wooow, hoe hoog. Echt knap.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Moffeltje schreef:
    Jij kan echt hoog zingen, echt mooi!
    Hoe lang volg je al zangles?


    Thnx! helaas nog nooit zangles gehad.....(huil)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 13:33 ]

    Ik vind dat jij echt iets met opera of musicals moet gaan doen! Je moet eens op zoek gaan naar een adviseur die je daarmee op weg kan helpen. Iedereen vindt het al ontzettend mooi, je hebt nog nooit zangles gehad zeg je, dus dat kan alleen maar beter worden :Y).

    En dat je dit doet, om een beetje je eigen angst te overwinnen zegmaar, dat vind ik echt super gaaf van je! Zeker doorgaan, en dit soort acties ook echt vaker doen. Zo kun je heel goed oefenen en zo nemen de zenuwen en angsten ook sneller af! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Atropos schreef:
    Wooow, hoe hoog. Echt knap.

    En mooi!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Godverdomme wat kan jij goed zingen. x'] echt mooi! je moet er iets mee doen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    buffyxangell schreef:
    (...)

    Thnx! helaas nog nooit zangles gehad.....(huil)

    O.o
    Fuck, dan heb je het gewoon in je. Dan moet er nog zang/muziektalent in je familie zitten?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je hebt echt een prachtige stem, echt wauw! Nu alleen nog publiek c:

    Aw, lieverd, niet zo onzeker zijn! Je hebt een prachtige stem en ik krijg er kippenvel van. Mag ik je eerste fan zijn?

    Je hoeft trouwens niet per se op zangles te gaan. Ik heb mensen gezien die na een paar zanglessen hun talent kwijt leken te zijn en dat zou zonde zijn van jouw prachtige stem. Maar het kan natuurlijk ook beter worden, al is dat niet nodig.

    "Look at that open door, look at that open door." Haha XD


    Felix

    Prachtig (:
    En weetje? Dat zeg ik niet zomaar.
    Je hebt echt talent.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Moet ik nog zeggen wat ik ervan vind? (joehoe)HAHAHAH. 'I just sang in front of Boalsert.' - out


    "I shut my eyes in order to see.'

    Baskuh schreef:
    Godverdomme wat kan jij goed zingen. x'] echt mooi! je moet er iets mee doen!


    What he says.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 19:15 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OHMYRYAN schreef:
    Je hebt echt een prachtige stem, echt wauw! Nu alleen nog publiek c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.