• Aloa peeps (:
    Abernathy en ik hadden het idee om met een groepje mensen een Hunger Games verhaal te schrijven. Het idee was dat elke schrijver een tribuut verzon, en dan The Hunger Games met zijn of haar tribuut overschreef. Uiteindelijk komen in de arena dan alle tributen bij elkaar, enzovoort. Dus als het idee je leuk lijkt, post het even

    Mensjes die meedoen:
    - Seam
    - Abernathy
    - Everdeen
    - Rifmelody
    - Cliffhanger
    - Sushita
    - Litwick
    - Synyster
    - Caine


    Bezette Districten
    District 1 - Seam
    District 2 - Abernathy
    District 3 - Synyster
    District 4 - Everdeen
    District 5 - Caine
    District 6 - Litwick
    District 7 - Everdeen
    District 8 - Rifmelody
    District 9 - Sushita
    District 10 - Seam
    District 11 - Cliffhanger
    District 12 - Abernathy


    Ik zal een pb naar alle mensen sturen die mee willen doen met daarin de vraag welk district ze willen. Liever geen 'district 1 of 2' - kies duidelijk ^^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 14:11 ]


    To love is to destroy.

    Ik ben hier, denk ik, niet echt geschikt voor :3
    Maar laat me weten als hij online staat, want ik wil hem graag lezen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niemand meer, behalve Dudley misschien?


    To love is to destroy.

    Ik zal eventueel wel willen. Daar niet van. En aangezien ik deze week best nogal ziek thuis zit -__- en ik niet weet wat ik moet doen.
    Ik weet niet hoe lang dit project gaat worden. En hoeveel er zou moeten worden geschreven in 1 week, anders zou ik wel mee willen doen voor district 3.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil wel 2 districten doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als niemand district 1 wilt doen, doe ik die ook wel


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Als niemand district 1 wilt doen, doe ik die ook wel


    Ik heb District 1 al ^^

    Prim schreef:
    Ik wil wel 2 districten doen


    Welke wil je als tweede?

    Synyster schreef:
    Ik zal eventueel wel willen. Daar niet van. En aangezien ik deze week best nogal ziek thuis zit -__- en ik niet weet wat ik moet doen.
    Ik weet niet hoe lang dit project gaat worden. En hoeveel er zou moeten worden geschreven in 1 week, anders zou ik wel mee willen doen voor district 3.


    Wel, niet, wel, niet... Wel of niet :'D?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:06 ]


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Wel, niet, wel, niet... Wel of niet :'D?

    Ik bedoel 2 -ik moest al te veel na denken op school-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Thimble schreef:
    (...)

    Wel, niet, wel, niet... Wel of niet :'D?


    Ik wil wel, maar hoeveel tijd gaat het kosten D:?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    (...)

    Ik wil wel, maar hoeveel tijd gaat het kosten D:?


    Het verhaal? Best wel wat tijd. Als we vanaf het begin beginnen - dus met een beetje uitleg over het personage, leefsituatie, etc etc - kan het wel maanden gaan duren, zoals bij een normale story (:


    To love is to destroy.

    Waar staan alle districten ook al weer voor?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thimble schreef:
    (...)

    Het verhaal? Best wel wat tijd. Als we vanaf het begin beginnen - dus met een beetje uitleg over het personage, leefsituatie, etc etc - kan het wel maanden gaan duren, zoals bij een normale story (:


    Aha, ja, Hmm. Ik ga er vanuit dat we niet meer dan 1 hoofdstuk per week per persoon hoeven te schrijven. Dus doe maar. :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Prim schreef:
    Waar staan alle districten ook al weer voor?


    Klik


    To love is to destroy.

    Synyster schreef:
    (...)

    Aha, ja, Hmm. Ik ga er vanuit dat we niet meer dan 1 hoofdstuk per week per persoon hoeven te schrijven. Dus doe maar. :D


    Zoiets zal het inderdaad wel worden. Met jou erbij hebben we 9 Q'ers, en als we een norm van één hoofdstuk per dag aanhouden (zal wel niet altijd lukken) is het zelfs minder. En je kunt natuurlijk altijd vooruitschrijven - vooral in het begin. Ik zet je erbij ^^


    To love is to destroy.

    district 10 dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oef, we moeten nog een paar mensjes.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.