• Ik speel voetbal, maar sinds een paar weken maak ik allemaal zo'n stomme fouten en lukt het me niet om goed te spelen. Ik weet niet hoe het komt, hoe harder ik het probeer hoe slechter het gaat. En mijn teamgenoten geven alleen maar commentaar, maar dat doen ze bij iedereen. Ik kom niet helemaal gefrucstreerd van het trainen terug en moest het gewoon even kwijt.

    Anyway,
    wat lukt jullie voortaan niet goed?


    <3

    Schrijven :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Huiswerk maken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Slapen.


    -

    Zo hard werken voor school als ik eerst deed. Terwijl dit jaar het zwaarst wordt genoemd..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Patronum schreef:
    Schrijven :')


    comfort in c h a o s

    School D;


    Has no one told you she's not breathing?

    Had ik ook met hockey. Is gewoon even een dipje, duw jezelf niet te ver door en doe het een beetje rustig aan.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Misschien moet je je niet focussen op het goed willen spelen. Je moet er plezier in hebben en het niet zien als moeten, misschien gaat het dan beter?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    AppleFritter schreef:
    Huiswerk maken.

    Dit. Maar niet dat dat anders wel lukt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tennis
    Leren voor testen (bleuh)

    Met tennis zal ik normaal stoppen -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh en op je vraag; voetballen lukt bij mij ook niet goed. Gezien het feit dat ik de laatste tijd steeds bijna flauw val als ik in het veld sta. Nu mag ik de komende wedstrijden niet meer mee doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Patronum schreef:
    Schrijven :')

    Zo een beetje alles...

    AppleFritter schreef:
    Huiswerk maken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Momenteel heb ik dat nu met school en sb's. Ik denk dat ik gewoon weer in m'n ritme moet komen (ook al is het al een maand bezig).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]