• Wie weet er nog een paar? Wel wat spannender/duisterder dan, ik heb even geen zin in lieflijk gedoe. Moet (over)duidelijk fantasy zijk, mag weerwolven bevatten, vampieren, tovenaren, whatever ... Maar geen twilight, Vampire Diaries of zoiets.
    Ik heb er al behoorlijk wat gezien, dus ik hoop dat er iemand is die met wat nieuws kan komen dat ik nog niet ken. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bear schreef:
    Bridge to Terabithia, vond ik wel een mooie film


    Die ken ik nog niet, even de trailer opzoeken



    Ziet er schattig uit, download hem ook wel, maar niet duister genoeg voor waar ik nu zin in heb :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zit al sinds je dit topic opende hard te denken.
    maar ik kan alleen Percy Jackson bedenken, en die is niet heel duister.
    I'm sorry (no_chears) Ik ben een boek-mens


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De Kronieken van Narnia


    Let the Night embrace you

    I AM NUMBER FOUR!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Applejack schreef:
    The dark chrystal, die is leuk, maar oud x'D
    Voor de rest weet ik er zo 123 geen D:

    Ziet er wel grappig uit. :'D
    Maar niet waar ik nu zin in heb. ):

    Diggory schreef:
    (...)
    De films van Narnia? Die zijn echt MOOI!

    Al gezien
    Infineit schreef:
    Pan's Labyrinth?

    Al gezien


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Pusheen schreef:
    De Kronieken van Narnia


    Gezien

    UN schreef:
    I AM NUMBER FOUR!


    Al gezien



    ... ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Season of the witch misschien?
    The Chronicles of Riddick?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    welke film heb jij nog niet gezien? (nerd)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik verwacht dan dat je "the lord of the rings" ook al hebt gezien, maar toch zet ik het hier nog maar even neer haha


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Hostel 1 en 2... je kan het fantasy noemen, afhankelijk hoe je het bekijkt xD

    The Sorcerer's Apprentice




    Tron Legacy? Als dat echt Fantasy is, dan... Maar die heb je vast ook al gezien?

    Beowulf, misschien



    Verder kan ik even niets verzinnen....


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Colour of Magic? Niet echt duister geloof ik, maar goed.
    The Tenth Kingdom!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 21:11 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    The Lovely Bones?
    Hmm, ook niet echt duister denk ik. Maar wel heel mooi. En ik vond hem eng (':
    + 1408?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Negligible schreef:
    Alice in wonderland


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Moet denken aan Eragon, maar die heb ik zelf nog nooit gezien/gelezen -this een boek & is verfilmd-
    so.. i dunno D: en verders is alles al genoemd.. & mijn hersens weigeren te werken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you