• Wie weet er nog een paar? Wel wat spannender/duisterder dan, ik heb even geen zin in lieflijk gedoe. Moet (over)duidelijk fantasy zijk, mag weerwolven bevatten, vampieren, tovenaren, whatever ... Maar geen twilight, Vampire Diaries of zoiets.
    Ik heb er al behoorlijk wat gezien, dus ik hoop dat er iemand is die met wat nieuws kan komen dat ik nog niet ken. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oké ik was even weg, maar goed

    UN schreef:
    welke film heb jij nog niet gezien? (nerd)

    Weinig?

    Lycaon schreef:
    Season of the witch misschien?
    The Chronicles of Riddick?


    1e zal ik opzoeken, 2e ken ik al.

    Nessuno schreef:
    Ik verwacht dan dat je "the lord of the rings" ook al hebt gezien, maar toch zet ik het hier nog maar even neer haha

    Jup, maar dat is wel de kant op die ik zoek ongeveer.

    Midna schreef:
    Moet denken aan Eragon, maar die heb ik zelf nog nooit gezien/gelezen -this een boek & is verfilmd-
    so.. i dunno D: en verders is alles al genoemd.. & mijn hersens weigeren te werken


    Al heel vaak gezien


    Parachutes schreef:
    The Lovely Bones?
    Hmm, ook niet echt duister denk ik. Maar wel heel mooi. En ik vond hem eng (':
    + 1408?


    Heb ik op m'n pc staan en pas een stukje van gezien, maar die is inderdaad niet zo duister. Andere heb ik al gezien.

    Remembrall schreef:
    The Colour of Magic? Niet echt duister geloof ik, maar goed.
    The Tenth Kingdom!


    Eerste komt me bekend voor, maar niet zeker meer of ik 'm gezien heb ...
    2e heb ik al gezien


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Er was ook z'n film, waarinz z'n man allemaal vampiers ging vermoorden ofzo. Maar ik ben de naam kwijt, ik weet allee. Dat het iets met de B is haha.

    Maar die film is best wel duister.
    Goooosh, ik wil nu echt weten hoe die film heette. Iets van blazer ofzo lol.


    Trust me. I'm the doctor

    Gewoon Labyrinth?
    Oude film, maarja fantasie. ^^

    Verder moet je misschien gewoon maar horror gaan kijken?
    Ik ken geen vampier-films..