• ...dat ik eindelijk van een jongen was verlost waar ik al twee jaar lang verliefd op was, komt hij opeens met Facebook aanzetten waarvoor hij me uitnodigt.
    En ik bekijk de foto's... En shit, alle gevoelens komen als een keiharde klap weer terug naar boven.
    Hij ziet er zo waanzinnig knap uit, en ik wou hem zo door het scherm trekken om hem voor altijd bij me te houden.
    Ik haat het. Ik haat mijn gevoelens voor hem. Ik haat het, dat ik moet glimlachen als hij lacht. Ik haat het, dat ik hem nog steeds na al die tijd leuk vind.
    Ik haat het, dat hij 200 km van me vandaan is, terwijl ik het gewoon het liefste hier had.

    Wie beurt me op, nu ik weer in zo'n dip zit?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    :C ik niet, ik ben mevrouw woedend kokend chagrijn op dit moment.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sorry ik niet, ik zit ook in een grote dip


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat mij opbeurt: chocola.
    Ik heb dit al 2 jaar, maar de obstakels zijn wel anders. :/
    Ik ben er voor je Adolf <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Dudley schreef:
    ...dat ik eindelijk van een jongen was verlost waar ik al twee jaar lang verliefd op was, komt hij opeens met Facebook aanzetten waarvoor hij me uitnodigt.
    En ik bekijk de foto's... En shit, alle gevoelens komen als een keiharde klap weer terug naar boven.
    Hij ziet er zo waanzinnig knap uit, en ik wou hem zo door het scherm trekken om hem voor altijd bij me te houden.
    Ik haat het. Ik haat mijn gevoelens voor hem. Ik haat het, dat ik moet glimlachen als hij lacht. Ik haat het, dat ik hem nog steeds na al die tijd leuk vind.
    Ik haat het, dat hij 200 km van me vandaan is, terwijl ik het gewoon het liefste hier had.

    Wie beurt me op, nu ik weer in zo'n dip zit?

    Fixeer je op zijn lelijke puisten en zijn negatieve gedrag. Nee ik ben geen relatietrherapeut :c


    Owl you need is love.