• Als ik met mijn crush op msn aan het praten ben... Sinds een vrijdag probeer ik interesse in zijn hobby's te tonen en gisteren begon hij zelf een gesprek tegen me. Maar mijn beste vriendin zegt steeds dat als ik iets met hem wel dat ik een beetje moet gaan flowen.. maar ik weet dan nooit wat ik dan moet zeggen/vragen en ik ben altijd bang voor wat hij tegen zijn vrienden zegt enzo.. HELP ME D:


    Forever.

    Zeg: Hiya sexy, you're hot! :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat is flowen? :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Wat is flowen? :'D

    Flirten! Ze zeggen namelijk altijd: 'ja ik heb flow met die en die'

    zet gewoon dit op je personal message: zijn initialen en dat een x of zo ertussen en dan secretly in love with you , wel iets dat zijn interesse kan wekken.
    heb het zelf ooit gedaan, was lachen men


    -

    Ik heb dat ook altijd XD!


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee, want ik heb altijd hetzelfde probleem gehad(:


    Food.

    Avil schreef:
    Ik heb geen idee, want ik heb altijd hetzelfde probleem gehad(:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je een crush hebt die zelf een gesprek op gang kan houden is dat best wel handig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Same problem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Doe een soort "spelletje" met hem. Je stelt hem een vraag, over wat hij bij jou zou doen. Begin gewoon met iets vrienschappelijks, zoals er voor je zijn, en bouw op naar relatie-like dingen, zoals kussen. Het klinkt vreemd, but it works. Veel van mijn vriendinnen hebben op die manier een relatie gekregen.


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Doe een soort "spelletje" met hem. Je stelt hem een vraag, over wat hij bij jou zou doen. Begin gewoon met iets vrienschappelijks, zoals er voor je zijn, en bouw op naar relatie-like dingen, zoals kussen.


    Dat lijkt me ook een goed idee (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.