• Hunger Games<3


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:55 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ga nog steeds mijn plannetje uit voeren in de bios!(wbw)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:14 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Ik ga nog steeds mijn plannetje uit voeren in de bios!(wbw)


    Welke ? :9~


    To love is to destroy.

    Abernathy schreef:
    Ik ga nog steeds mijn plannetje uit voeren in de bios!(wbw)


    Dat we met z'n allen de zaal veroveren door te schreeuwen/kwijlen als de hotties in beeld komen? Me to
    :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Dat we met z'n allen de zaal veroveren door te schreeuwen/kwijlen als de hotties in beeld komen? Me to
    :Y)



    oooo, die? I'm in (joehoe)


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)


    oooo, die? I'm in (joehoe)

    Als Snow in beeld komt kunnen we eindelijk zijn rimpels en baardje aan raken*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Als Snow in beeld komt kunnen we eindelijk zijn rimpels en baardje aan raken*O*


    Echt hea. Fck al die andere mensen die ongetwijfeld de film willen zien, Snow is van ons -nomnomnom.
    (wedding)


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Echt hea. Fck al die andere mensen die ongetwijfeld de film willen zien, Snow is van ons -nomnomnom.
    (wedding)

    Die mogen de film niet zien dadelijk worden ze wannabe fans en stelen ze Snow, Gale, Peeta and Haymitch van ons - of ze zijn dan al dood door hun sexyheid-


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Die mogen de film niet zien dadelijk worden ze wannabe fans en stelen ze Snow, Gale, Peeta and Haymitch van ons - of ze zijn dan al dood door hun sexyheid-

    Yoaah O_o de Q Hungergames gang verspreid zich gewoon over alle bioscopen van Nederland en België en blokken al die deuren. (wbw)


    To love is to destroy.



    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:45 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Thimble schreef:
    (...)
    Yoaah O_o de Q Hungergames gang verspreid zich gewoon over alle bioscopen van Nederland en België en blokken al die deuren. (wbw)

    Daarna zijn we nooit meer welkom in de bioscoop maar het was het waard(joehoe)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Trouwens, het leek me wel leuk om met een groepje een HungerGames storie te maken. Dat iedereen een tribuut beschrijft enzo. Wie vindt 't idee wat ? -none.


    To love is to destroy.

    Mij lijkt het een leuk idee maar aangezien wij de enigste twee zijn die online zijn zet ik het wel even in de begin post zodat de rest morgen of straks kan reageren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Mij lijkt het een leuk idee maar aangezien wij de enigste twee zijn die online zijn zet ik het wel even in de begin post zodat de rest morgen of straks kan reageren.


    Ik kan het ook wel even in een nieuw topic zetten en dat dan in t spot?


    To love is to destroy.

    Thimble schreef:
    (...)

    Ik kan het ook wel even in een nieuw topic zetten en dat dan in t spot?

    Oke(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb geen tijd om er aan mee te schrijven, maar ik zou het wel gaan lezen, denk ik. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.