• 0_o

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 17:00 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Ga dan weg..


    Do it yourself?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Do it yourself?


    Nee want ik wil met beliebers praten over justins nieuwe stijl.

    Alleen mensen als jij verpesten het weer,
    .

    Ga gewoon.



    :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee want ik wil met beliebers praten over justins nieuwe stijl.

    Alleen mensen als jij verpesten het weer,
    .

    Ga gewoon.

    Maar Beliebers weten dit nieuws al omdat ik ooit al zo een topic ergens heb gezien
    Maar ik weet niet meer waar(no_chears)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    (...)

    Nee want ik wil met beliebers praten over justins nieuwe stijl.

    Alleen mensen als jij verpesten het weer,
    .

    Ga gewoon.

    Er zijn volgens mij genoeg fora over Justin Bieber te vinden op het internet. Ga daar over zijn nieuwe stijl praten.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Er zijn volgens mij genoeg fora over Justin Bieber te vinden op het internet. Ga daar over zijn nieuwe stijl praten.

    HIER IS OOK EEN FORUM OVER HEM!

    Hale schreef:
    (...)
    HIER IS OOK EEN subFORUM OVER HEM!


    (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)
    HIER IS OOK EEN FORUM OVER HEM!


    Booyah, we get it even without the capital letters.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kappen nu -_- Nu is het wel genoeg. Dit is zó kinderachtig. Het gaat constant door... kan Hale dan geen één topic maken? Zo nutteloos is dit topic niet. Ze kan niet ruiken dat er over bepaalde dingen al topics zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Kappen nu -_- Nu is het wel genoeg. Dit is zó kinderachtig. Het gaat constant door... kan Hale dan geen één topic maken? Zo nutteloos is dit topic niet. Ze kan niet ruiken dat er over bepaalde dingen al topics zijn.


    Ze kan het opzoeken in de "zoeken"-functie van het forum. Misschien dat ze het in speciale gevallen wel kan ruiken, maar dat weet ik ook niet...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ze kan het opzoeken in de "zoeken"-functie van het forum. Misschien dat ze het in speciale gevallen wel kan ruiken, maar dat weet ik ook niet...

    +100000


    They fell in love, didn't they?

    Het is Justin.


    ars moriendi

    Basecca schreef:
    (...)

    Ze kan het opzoeken in de "zoeken"-functie van het forum. Misschien dat ze het in speciale gevallen wel kan ruiken, maar dat weet ik ook niet...

    Heel vaak kun je dat gewoon niet vinden (: Ik zoek zelf ook niet altijd. Idfc, rlly. Daar gaat het niet om. This pisses me off so badly. Ik heb genoeg van die nare reacties altijd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van Hale, ik kan zo met 'r lachen :W. Ze maakt mijn hele dag goed.


    i put the fun in funeral

    Basecca schreef:
    (...)

    Ze kan het opzoeken in de "zoeken"-functie van het forum. Misschien dat ze het in speciale gevallen wel kan ruiken, maar dat weet ik ook niet...

    Als je op Justin gaat zoeken ben je over 1000 jaar nog bezig met alle topics bij langs te gaan, om te zien of dat ene liedje toevallig ergens in staat. Ga geen grote bek geven.


    -