• Ik heb op dit moment echt een ... Geen hekel, maar laat ik zeggen dat ik niet weg ben van mijn hormonen. Ze zijn de laatste tijd zo ver op hol geslagen, dat het minstens één keer per dag wel door mijn gedachten schiet; Ik wil een kindje. Als dat niet door mijn gedachten gaat is het wel een stukje fantasie over hoe het zou zijn, hoe, hoe de toekomst van mijn kinderen zou zijn enzovoorts.
    Nou is het voor mijn leeftijd geloof ik een vrij normaal gevoel, omdat het toch een stukje instinct is, but gosh, it drives me insane!
    Ik wil helemaal geen kinderen! ;-;
    Ja, ik wil ze wel ... Maar niet nu! :'D
    Heeft iemand misschien tips over hoe je je instinct/hormonen in bedwang kunt krijgen met zulke dingen? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kinderen krijgen. ^^
    Nee, geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I dunno D: Maar ik heb die dingen totaaaaaal niet..
    Ik heb al een broertje van 1 die volgens mij af en toe denkt dat ik z'n ma ben o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PrincesSnape schreef:
    Kinderen krijgen. ^^
    Nee, geen idee.


    Zou een nachtmerrie zijn op dit moment met de omstandigheden van mij en mijn vriend. :'D
    Mocht ik zwanger worden als ik daar ben laat ik het niet weghalen -ben tegen abortus-, maar liever niet! ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Miss Proberen er neit aan te denken?
    Of kijken naar Sixteen and [regnant, al dat stress, dat wil je ze gelijk niet meer, nouja tenminste niet NU!

    Koop een babyborn :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik ga dan altijd muziek maken en mezelf wijsmaken dat er geen kinderen in mijn latere leven passen. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    astridc schreef:
    Miss Proberen er neit aan te denken?
    Of kijken naar Sixteen and [regnant, al dat stress, dat wil je ze gelijk niet meer, nouja tenminste niet NU!


    Lol, ik ben geen 16 meer en ik zou het toch net iets makkelijker aankunnen dan die meiden. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Zou een nachtmerrie zijn op dit moment met de omstandigheden van mij en mijn vriend. :'D
    Mocht ik zwanger worden als ik daar ben laat ik het niet weghalen -ben tegen abortus-, maar liever niet! ._.

    Waarom ben je tegen abortus dan? (:
    Voor 30 dagen zwanger klopt het hartje nog niet eens, en is het nog maar een foetus.. ;)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:52 ]

    Colibre schreef:
    Ik ga dan altijd muziek maken en mezelf wijsmaken dat er geen kinderen in mijn latere leven passen. (no_chears)


    Jij mag later gewoon op mijn kinderen passen, heb je toch nog een mama gevoel. :'D
    Maar ugh, ik ben dus niet de enige. Vervelend is het hè? Stom rotklokje/hormonen. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    astridc schreef:
    (...)
    Waarom ben je tegen abortus dan? (:
    Voor 30 dagen zwanger klopt het hartje nog niet eens, en is het nog maar een foetus..


    Maar een foetus? Het is wel iets dat in míjn lichaam groeit en in mijn ogen vanaf het eerste moment een leven is, waar ík voor heb gezorgd. Dan had ik maar beter op moeten passen. ;)
    Nou doe ik het altijd veilig enzo, maar ik heb zelfs gezegd dat ik het ook zou houden mocht ik ooit -afkloppen- verkracht worden ... Al zou ik het af moeten staan, omdat ik het zelf niet aan zou kunnen. Ik ben gewoon tegen het onnodig wegnemen van een leven. Of het moet in de eerste drie maanden al zichtbaar zijn dat het zeer zwaar gehandicapt zal worden ... Dan zou ik het overwegen in het belang van het kind zelf. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Jij mag later gewoon op mijn kinderen passen, heb je toch nog een mama gevoel. :'D
    Maar ugh, ik ben dus niet de enige. Vervelend is het hè? Stom rotklokje/hormonen. :x

    Ik ben echt een ramp met kinderen. Ik meen het. (no_chears)
    En nee, je bent niet de enige D: Af en toe lig ik dan te dromen dat ik een kindje heb, and then I'm like STFU.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RiverDance schreef:
    Koop een babyborn :Y)


    comfort in c h a o s

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik ben echt een ramp met kinderen. Ik meen het. (no_chears)
    En nee, je bent niet de enige D: Af en toe lig ik dan te dromen dat ik een kindje heb, and then I'm like STFU.


    Ach ja, je zal i.i.g een goede housemaid/pet zijn met de juiste training ... Daar hebben we ook allemaal wat aan! 8D

    And ye ... Ik betrap mezelf er ook (steeds) va(a)k(e)r op. Echt boos wordt ik niet dan, maar ik irriteer me dan weer aan mezelf. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Maar een foetus? Het is wel iets dat in míjn lichaam groeit en in mijn ogen vanaf het eerste moment een leven is, waar ík voor heb gezorgd. Dan had ik maar beter op moeten passen. ;)
    Nou doe ik het altijd veilig enzo, maar ik heb zelfs gezegd dat ik het ook zou houden mocht ik ooit -afkloppen- verkracht worden ... Al zou ik het af moeten staan, omdat ik het zelf niet aan zou kunnen. Ik ben gewoon tegen het onnodig wegnemen van een leven. Of het moet in de eerste drie maanden al zichtbaar zijn dat het zeer zwaar gehandicapt zal worden ... Dan zou ik het overwegen in het belang van het kind zelf. :x


    Zelfs veilig doen is niet veilig, ik heb een zusje en een broertje die dwars door de condoom&pil zijn gegaan(zip)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Zelfs veilig doen is niet veilig, ik heb een zusje en een broertje die dwars door de condoom&pil zijn gegaan(zip)


    Kan ... Maar dan is het gewoon welkom. Ik ga het niet weg laten halen. Dan had ik in dat geval maar helemaal geen seks moeten hebben. :'D
    Ik ben zelf ook door de pil heen gekomen en was ook volledig welkom en gewenst.
    Mijn kindjes zijn ook gewenst en welkom, alleen hoop ik dat het nog een paar jaar uit te stellen valt. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.