• Halloooo,
    Woensdag ga ik naar de Q&A van One Direction en daar kunnen we ook fanart inleveren.
    En toen dacht ik eraan om een fanbook te maken.
    Dat jullie berichtjes naar mij kunnen pb'en en dat ik die dan overschrijf op papier en in plakboeke of fotoalbum plak.
    Het mogen natuurlijk ook tekeningen zijn (die moet je dan wel ff inscannen of er een foto van maken en naar mij sturen) of foto's -die ge-photoshopt zijn-.

    Als je een berichtje stuurt;
    - het liefst al in het engels geschreven, als je je engels niet goed vindt, dan stuur je het maar in het nederlands. Ik vertaal het wel (:
    - zet je naam (en/of twitternaam, als ze het lezen followen ze je misschien xd)

    Als je een ander idee hebt, om in het boek te zetten, PB!
    berichtjes/foto's/vragen mag je pb'en!

    Xxxxxx

    EDIT: Ik heb iemand kunnen regelen om mee naar A'dam te gaan, we moeten alleen nog even voor elkaar krijgen dat de namen worden gewisseld, als dat kan!(a)

    EDIT2: HET IS ZEKER DAT IK GA! :D


    3 oktober 2011 15.28u : Ik ga nu beginnen met alles overschrijven en plakken in fotoalbum! Je kan nog berichtjes inzenden tot dinsdagavond 20.00u! (:

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 15:23 ]


    Geen reclame, please.

    @Nica_Tica is mijn twitter,,
    ga je nog of niet?

    EDIT ; pb me anders even ,anders lees ik het niet meer (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 18:46 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    @brendaxdisaster is me twitter :)X

    okay, ik wil 1 ding zeggen over de berichtjes;
    aaaaaawh, so cuteee! <3

    ik ben blij dat ik jullie kan 'helpen' door middel van een fanbook! (:


    Geen reclame, please.

    @katoworldwide & @1Dforbelgium


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou nog wel graag wat berichten willen hebben, anders krijg ik het boek niet vol! ;$


    Geen reclame, please.

    @lalalasnow is mijn twitter c:
    Leuk idee alles <3

    @MichelleRyanne is mijn twitternaam.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    @Alexandra_vh is mijn twitter :D


    When I was born I was so suprised, I didn't talk for a year and a half.

    NikkixStyles is mijn twitter en een bericht heb ik gestuurd naar iheartliam, die het in haar story melde. (:


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    NikkixStyles is mijn twitter en een bericht heb ik gestuurd naar iheartliam, die het in haar story melde. (:


    de berichtjes van iheartliam heb ik gekregen, zoals het ook in het hoofdstuk staat! xd


    Geen reclame, please.

    @BigTimeBitch is mijn twitter ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Jenner schreef:
    (...)

    de berichtjes van iheartliam heb ik gekregen, zoals het ook in het hoofdstuk staat! xd


    Ja weet ik hoor, maar ik zei het er maar gewoon bij. Geen idee waarom (:


    Tears are words the heart can't say.

    @Fiieekkaatjoew is mijn twitter <3
    Ik stuur nog een pb i gues

    @xjeee_xxxx is mijn twitter :)


    eat shit and drop dead

    Voorkant fanbook is klaar! Klik! (:
    ik ga nu alle berichtjes overschrijven. Ik denk dat ik een filmpje ga maken met dat ik alle bladzijde's laat zien, zodat jullie weten waar jullie berichtje/twitternaam in staat xd


    Geen reclame, please.