Haaii pretty's <3
Nou, zoals sommige onder jullie misschien wel al wisten ben ik gisteren avond naar Pukemarock geweets en het was echt cool. Maar, dit gaat hier eigenlijk over Zornik&ToHo. Het zitnamelijk zo.
Ik denk dt ik Tokio Hotel niet meer zo superleuk vond als vroeger. I mean, eigenlijk hebben ze bij mij al een klein beetje afgedaan. Ik zeg niet dat ik geen 'fan' meer ben maar ze ebben een beetje afgedaan bij mij. Want, gisteren heb ik Zornik nog eens live gezien en toen kwam ik tot het besluit dat ik eigenlijk hùn muziek al langer leuk vond dan die van Tokio hotel. Namelijk, 2 jaar geleden hoorde ik via intrnet over ToHo maar daarvoor vond ik dus Zornik al leuker. Ik dacht dat ik moest kiezen tussenhun 2 en dus koos ik voor Tokio Hotel. Ach, je snapt dat wel niet dan? Maar doordat iknu Zornik beetje beter vind wil dat NIET ik herhaal NIET zeggen dat ik opeens van Q afga en dat ik nooit meer naar concerten van ToHo a hoor! Ik vind hun nog steeds goed, alleen dus Zornik wel beter.
Hoop dat jullie dit begrijpen.
<3
-
20 sep 2008 - 13:5320 sep 2008 - 14:12
verplaatst naar muziek
En het boeit natuurlijk niet van welke muziek je houdt. Al was je fan van jan smit zou het me nog niet boeiend ^^ Je bent wie je bent, en gelukkig zijn smaken verschillend.
AMEN![Á]I do not hook up.
20 sep 2008 - 14:2620 sep 2008 - 14:41en toen was het stil ^^
20 sep 2008 - 14:42Ja iedereen is het met jouw eens lief x]
People who are meant to be together always find each other in the end.
20 sep 2008 - 14:5020 sep 2008 - 14:57Ik ben het wel met je eens,
TH wordt een beetje te commercieel (schrijf je dat zo?!). Maar de muziek blijft wel leuk enzo, maar ik vindt de muziek van andere mensen ook leuk. Dus ben eigenlijk als je het zo gaat bekijken van een heleboel mensen fanFight for you're love, cause it worth it
20 sep 2008 - 15:00je mag toch wel meer groepen leuk vinden dan TH?
ik bedoel... ik ben van best veel dingetjes fan; kan egt niet kiezen:D en daar voel ik me goed bij. naar een iemand/band luisteren lijkt me egt saai(A)I am an idiot, I move.
20 sep 2008 - 15:03Wat maakt het uit?
Ik bedoel maar, je maakt zelf je keuzes, daar hebben wij niets over te zeggen^^
En mij maakt het nu echt niets uit of jij naar Tokio hotel, of zornik of voor mij part naar frans bouwer luistert!^^If you had never come out of the blue, I would've stay