• Haaii pretty's <3

    Nou, zoals sommige onder jullie misschien wel al wisten ben ik gisteren avond naar Pukemarock geweets en het was echt cool. Maar, dit gaat hier eigenlijk over Zornik&ToHo. Het zitnamelijk zo.
    Ik denk dt ik Tokio Hotel niet meer zo superleuk vond als vroeger. I mean, eigenlijk hebben ze bij mij al een klein beetje afgedaan. Ik zeg niet dat ik geen 'fan' meer ben maar ze ebben een beetje afgedaan bij mij. Want, gisteren heb ik Zornik nog eens live gezien en toen kwam ik tot het besluit dat ik eigenlijk hùn muziek al langer leuk vond dan die van Tokio hotel. Namelijk, 2 jaar geleden hoorde ik via intrnet over ToHo maar daarvoor vond ik dus Zornik al leuker. Ik dacht dat ik moest kiezen tussenhun 2 en dus koos ik voor Tokio Hotel. Ach, je snapt dat wel niet dan? Maar doordat iknu Zornik beetje beter vind wil dat NIET ik herhaal NIET zeggen dat ik opeens van Q afga en dat ik nooit meer naar concerten van ToHo a hoor! Ik vind hun nog steeds goed, alleen dus Zornik wel beter.

    Hoop dat jullie dit begrijpen.

    <3

    Dat heb ik dus ook xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    tuurlijk!!en het is toch niet erg!!als jij dat vind!!is jou mening!!

    <333


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja Tokio Hotel is ook een beetje aan het afzagen met Don't Jump ik versta jou ook hoor ^^

    En oh ja

    Amenx3


    Take My Hand Take A Breath ...

    Het is toch logisch dat je andere groepen ook goed of zelfs 'beter' vind :') Dat is toch totaal niet erg! :'D

    x


    Tanya is de beste.

    ik ben het wel met je eens. ik ben ook niet meer zo'n super grote fan van Tokio Hotel als vroeger. komt omdat ik de muziek enzo allemaal al ken. ik vind dat ze nodig nieuwe liedjes moeten gaan maken!! en ook eens andere liedjes op concerten moeten gaan spelen.

    Ik vind het eigenlijk logisch.Ik vind ToHo een super groep maar er zijn er eerlijk gezegt wel een paar die even goed zijn of beter.Het is toch logisch dat je niet heel je leven voor 1 groep blijft ?Ook vind ik het stom dat er mensen zijn die alleen maar ToHo goed vinden.Alle andere groepen zijn dan slecht voor hun.Ik heb Simple Plan bv. altijd super gevonden ook toen ik ToHo pas leerde kennen.


    The soul needs autumn.

    .. Het is toch niet zo dat tokio hotel voor andere bands gaat :O I mean het is altijd Tokio hotel en dan de rest tenminste zo zie ik dat x]

    Ik vind TokioHotel ook nog heel leuk
    maar bij mij is er ook iets verdwenen
    Ik ben niet meer ZOOOOOO fan zoals vroeger
    Het komt niet door ons denk ik misschien ook wel door ons maar ik denk meer door TokioHotel, ze zijn verandert, ze zijn ons een beetje vergeten achtig iets, het is nu telkens weer Amerika..
    NIET slecht bedoelt want mijn kamer hangt vol met TokioHotel maar toch..


    So far away..

    Het maakt bij mij niet uit van je wie je fan bent of niet. Ik luister zowat nooit meer naat TH en toch ben ik er soms wel meebezig. Waarom zou je eigennlijk moeten kiezen tussen bands. Ik luister naar heel veel en nu heb ik eigenlijk geen favo meer. Ik noem mij zelf nog wel een 'fan' maar dan word je meteen afgebeeld als zo'n hypere fan ofzo >< Dus als iemand vraagt ben je fan dan zeg ik kvind hun muziek wel goed.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tuurlijk begrijp ik je!<3


    I do not hook up.

    Achjah, leuk dat jullie me allemaal begijpen ^^ Weetje, eigenlijk luister ik ook noit meer naar ToHo buiten dan op concerten maar meer naar Zornik^^ En ik moet zeggen dat ik ze gister echt béter vond dan ToHo in het live. Vroeger keek ik ook elke dag naar de dag top 5 om te zien o ze op 1 stonden enzoo mar nu doe ik dat ook llemaal niet meer.

    Het maakt me niet uit van woe je fan bent of wat. Al zou je k3 leuk vinden maakt me niks uit want je bent een geweldig persoon!


    I do not hook up.

    Ach dankje lieverd (A)(flower)

    Achjah, leuk dat jullie me allemaal begijpen ^^ Weetje, eigenlijk luister ik ook noit meer naar ToHo buiten dan op concerten maar meer naar Zornik^^ En ik moet zeggen dat ik ze gister echt béter vond dan ToHo in het live. Vroeger keek ik ook elke dag naar de dag top 5 om te zien o ze op 1 stonden enzoo mar nu doe ik dat ook llemaal niet meer.

    Ja ik luister ook nooit ToHo meer maar alleen andere bands n_n


    I do not hook up.

    verplaatst naar muziek

    En het boeit natuurlijk niet van welke muziek je houdt. Al was je fan van jan smit zou het me nog niet boeiend ^^ Je bent wie je bent, en gelukkig zijn smaken verschillend.