• Ik sms dus al een hele week met een jongen en het word zeg maar steeds intiemer xD, in real life ken ik hem ook en als ik hem dan zie zijn we beide verlegen. we lachen wel en hebben plezier, maar volgens mij zijn we beide gewoon wat bang. Wat moet ik doen? Zijn er wel gevoelens van de andere kant?

    ik heb ongeveer hetzelfde, ik ben zelf ook nogal shy, en op msn and stuff ben ik heel erg spraakzaam maar zodra ik iemand dan in het echt zie ben ik heel stil. Je moet gewoon jezelf blijven en doen zoals je normaal ook bent, Niet denken dat je misschien iets doms zou zeggen want dat doet iedereen wel eens (; En ik denk als jullie dan 'intiem' met elkaar praten zijn de gevoelens wederzijds (;


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    xRadiation schreef:
    ik heb ongeveer hetzelfde, ik ben zelf ook nogal shy, en op msn and stuff ben ik heel erg spraakzaam maar zodra ik iemand dan in het echt zie ben ik heel stil. Je moet gewoon jezelf blijven en doen zoals je normaal ook bent, Niet denken dat je misschien iets doms zou zeggen want dat doet iedereen wel eens (; En ik denk als jullie dan 'intiem' met elkaar praten zijn de gevoelens wederzijds (;

    Ik ben mezelf en ik ben niet extreem stil ik zeg wel eens iets en bvb gisteren heb ik een massage aan hem gegeven. Bdoel je dat we als we pas intiem met elkaar praten er gevoelens wederzijds zijn of sms?

    Omdat jullie allebei verlegen zijn is het wel een beetje moeilijk. Een van jullie moet toch eens de eerste stap zetten. Vraag hem mee uit ;)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Camillia schreef:
    Omdat jullie allebei verlegen zijn is het wel een beetje moeilijk. Een van jullie moet toch eens de eerste stap zetten. Vraag hem mee uit ;)

    Heb ik gdaan en we gaan waarschijnlijk eens naar de film gaan :) straks komt hij ook bij me thuis samen met zijn broer

    Camillia schreef:
    Omdat jullie allebei verlegen zijn is het wel een beetje moeilijk. Een van jullie moet toch eens de eerste stap zetten. Vraag hem mee uit ;)

    Willen smsje eig ies zeggen?