Ik ben lekker blond geworden kijk maar in me album !
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
1 okt 2011 - 21:491 okt 2011 - 22:29
Horrorshit schreef:
ik ben geen sletje ik ben geen hoertje . ik heb gewoon een vriend ben daarmee bijna 2 jaar
Waarom zet ja dan zon foto van jezelf op quizlet gaat je vriendje dat soms leuk vinden?? Dat iedereen je kan zien(cat)I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!
1 okt 2011 - 22:30Horrorshit schreef:
(...)
nee
En dat noem je normaal?
Lekkere vriendin ben je dan o-OAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
1 okt 2011 - 22:30beter aandach trekker dan een hoer te zijn
=.= he wacht ik zit nog op de account van me zus haha :"D
(...)
nee“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
1 okt 2011 - 22:30Eyes schreef:
Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!
ik verveel me HEEL erg (bloos)Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
1 okt 2011 - 22:301 okt 2011 - 22:30Mensen, graag even ter verduidelijking:
Een slet heeft gratis sex met jongens voor wat voor reden dan ook. zij kiest die mannen zelf uit
Een hoer heeft sex met vreemde mannen voor geld, maar kiest niet uit met wie ze sex heeft.
There's a differencequidquid excusatio prandium pro
beter aandach trekker dan een hoer te zijn
erhm..
nee.| Reality is for people that lack imagination |
1 okt 2011 - 22:30Eyes schreef:
We gaan echt niet naar je luisteren, als je dat soms dacht.
Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.
1 okt 2011 - 22:301 okt 2011 - 22:30Eyes schreef:
Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!
ik verveel me zowat dood (pirate)Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
ik ben geen sletje ik ben geen hoertje . ik heb gewoon een vriend ben daarmee bijna 2 jaar
Wat maakt het uit of je een vriend heb, je heb seks voor de camera en voor plezier van andere, dat is een hoer, slet, prostitué, ga maar door.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
1 okt 2011 - 22:31Goh ja bij ons noemen ze zo iemand toch een hoer. Kan zijn dat ik op een andere planeet woon en dat het bij jou anders is.
Tears are words the heart can't say.
1 okt 2011 - 22:31Horrorshit schreef:
beter aandach trekker dan een hoer te zijn
Beter dood dan een aandacht trekker. Wanna try?i put the fun in funeral
1 okt 2011 - 22:31