• Mijn camera is op slechte kwaliteit en photoshoppen kan ik niet echt :'D, dus here it is.
    't is nog een beetje vlekkerig /gaat weg , maa het was ook moeilijk om te tatoeren op mijn huid.






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 21:05 ]

    Hel schreef:
    Hij ziet er wel goed uit, maar...
    Autch, ik hoop echt voor je dat die letters blijven zitten, maar hou er vast rekening mee dat dat gedoemd is 'kapot' te gaan... Helemaal als ze zo klein zijn...

    Dat gebeurd alleen als het slecht wordt gezet en maar net onder de huid.
    Maar vaak mag je terug naar de tatoeist (?) en die zet hem dan opnieuw voor je.


    Forever.

    _O__O__O_. I love it :9~


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Thinfeather schreef:
    (...)
    Dat gebeurd alleen als het slecht wordt gezet en maar net onder de huid.
    Maar vaak mag je terug naar de tatoeist (?) en die zet hem dan opnieuw voor je.


    Mijne word sowieso over 2 weken nog een keer over gedaan, omdat er in de vogel enzo witte stipjes kunnen komen.

    Super mooi, vooral de tekst en dan met dat vogeltje <3 Ik wil er ook een op mn pols, alleen moet ik nog even een jaartje wachten. Deed het pijn of niet?? Nou ja niet dat dat zo erg is want als je het echt wilt, is de pijn het waard!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HES schreef:
    Super mooi, vooral de tekst en dan met dat vogeltje <3 Ik wil er ook een op mn pols, alleen moet ik nog even een jaartje wachten. Deed het pijn of niet?? Nou ja niet dat dat zo erg is want als je het echt wilt, is de pijn het waard!


    Het deed mij echt helemáal geen pijn, dus maak je niet druk ^^

    Ik vind de tekst heel mooi en dat vogeltje maakt de tattoo helemaal af ^^
    Ik zou ooit wel eens een keer een muzieknootje en een gitaartje willen hebben. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Thinfeather schreef:
    (...)
    Dat gebeurd alleen als het slecht wordt gezet en maar net onder de huid.
    Maar vaak mag je terug naar de tatoeist (?) en die zet hem dan opnieuw voor je.


    Het hangt niet alleen af of hij slecht gezet is ;)
    Je moet kijken naar de tattoo artiest, de inkt, de plek op het lichaam, de huid, de grootte van de letters en naar de 'leeftijd' van de tattoo. Over twee weken laat ze hem bijwerken, maar zou hij over een jaar 'lelijk' worden dan is het afwachten of de artiest het nog eens doet, kan ze goed met hem/haar overweg, maar echt goed, dan kan het zijn dat hij/zij het weer opnieuw doet, anders moet ze ervoor betalen. Maar tattoo's met kleine letters zijn gewoon een risico, omdat de inkt zich nog moet zetten, wat het na verloop van jaren doet. Net zoals dat sommige tattoo's blauw worden na een tijd in plaats van zwart.

    sowieso moet je hem goed in de gaten blijven houden als deze genezen is, en helemaal als je de letters ook nog een tweede keer laat doen.

    Radke schreef:
    (...)

    Nope. :'3
    Doet helemáal geen pijn ^^
    Op je pols voel je er idd ook niets tot bijna niets van.

    Ik vind hem echt heel wauw. Hij is gewoon.. precies goed. De afwerking en de grootte. En waarom zou jou huid dan moeilijk te tattoeren zijn? Tenminste, ik neem aan dat je tattoo-artist dat wel uitgelegd heeft? Ben ik wel benieuwd naar namelijk, want meestal is dat bullshit als ze dat zeggen (bat)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hel schreef:
    (...)

    Het hangt niet alleen af of hij slecht gezet is ;)
    Je moet kijken naar de tattoo artiest, de inkt, de plek op het lichaam, de huid, de grootte van de letters en naar de 'leeftijd' van de tattoo. Over twee weken laat ze hem bijwerken, maar zou hij over een jaar 'lelijk' worden dan is het afwachten of de artiest het nog eens doet, kan ze goed met hem/haar overweg, maar echt goed, dan kan het zijn dat hij/zij het weer opnieuw doet, anders moet ze ervoor betalen. Maar tattoo's met kleine letters zijn gewoon een risico, omdat de inkt zich nog moet zetten, wat het na verloop van jaren doet. Net zoals dat sommige tattoo's blauw worden na een tijd in plaats van zwart.

    sowieso moet je hem goed in de gaten blijven houden als deze genezen is, en helemaal als je de letters ook nog een tweede keer laat doen.



    Het zou me echt niet uitmaken als ik er over een jaar nog eens voor betalen moest. Het gaat me om hoe hij eruit ziet en niet hoeveel geld ik uiteindelijk kwijt ben.
    Sowieso blijft mijn tattoo donker, omdat mijn huidskleur héel wit is.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Op je pols voel je er idd ook niets tot bijna niets van.

    Ik vind hem echt heel wauw. Hij is gewoon.. precies goed. De afwerking en de grootte. En waarom zou jou huid dan moeilijk te tattoeren zijn? Tenminste, ik neem aan dat je tattoo-artist dat wel uitgelegd heeft? Ben ik wel benieuwd naar namelijk, want meestal is dat bullshit als ze dat zeggen (bat)(krul).


    Háha nee is geen bullshit, mijn huid is gewoon beschadigd, daarom heeft ze de tekst iets dikker gemaakt dan het in eerste instantie zou worden.
    Nu ziet het er gewoon mooi uit ^^

    Radke schreef:
    (...)


    Het zou me echt niet uitmaken als ik er over een jaar nog eens voor betalen moest. Het gaat me om hoe hij eruit ziet en niet hoeveel geld ik uiteindelijk kwijt ben.
    Sowieso blijft mijn tattoo donker, omdat mijn huidskleur héel wit is.


    Ja, ik ken het maar het zou zonde zijn als je het vaker dan de aankomende keer moet bijwerken. Hoop van niet voor je, want als het moeilijk ging moet je het sowieso niet hebben dat ze er nog vaker dan je touch-up aan gaan lopen 'trekken'. Hoe lang moest je de folie eroverheen houden?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:40 ]

    Radke schreef:
    (...)

    Háha nee is geen bullshit, mijn huid is gewoon beschadigd, daarom heeft ze de tekst iets dikker gemaakt dan het in eerste instantie zou worden.
    Nu ziet het er gewoon mooi uit ^^
    O okay, dat is inderdaad wel minder. Maar gewoon even afwachten dus, en je kunt het idd altijd bij laten kleuren. Voor wat ik nu zie, vind ik hem sowieso echt heel gaaf!


    Wie du mir, so ich dir.

    @Hel; Valt wel mee & idc, het ziet er nu goed uit, zó erg zal dat niet veranderen hoor :]
    & uurtje
    @Jonsu: Thank you! <3

    Radke schreef:
    @Hel; Valt wel mee & idc, het ziet er nu goed uit, zó erg zal dat niet veranderen hoor :]
    & uurtje
    @Jonsu: Thank you! <3


    Je tattoo wordt nog lichter (ik zou wel willen dat ze zo mooi zwart bleven xD), en als de korstjes eraf zijn zie je het uiteindelijke resultaat hoe die echt is. Daarom ook volgende week kijken hoe hij eruit ziet, als je 'witte puntjes' hebt waar de inkt niet goed heeft gepakt moet ze dat ook weer opnieuw doen.

    OH MY GEE, een Bob Dylan quote! <3 I just love you!

    Ik vind hem echt geweldig!


    ars moriendi