• Wat zijn onze buren toch weer héérlijk sociaal.
    De ene buren hebben de muziek heel erg hard aan staan, waardoor wij wel binnen moeten gaan zitten, tenzij we naar Spaanse muziek willen luisteren.
    En onze andere buren hebben twee torenhoge bomen in de tuin, die ze weigeren te snoeien, waardoor al onze zon tegengehouden word, de hele dag lang.
    Blegh, buren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Baskuh schreef:
    Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan.

    Bel 'bonje met de buren' dan kom je op TV en is alles opgelost!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb een bejaarde buurvrouw die altijd gluurt. maar verder geen last van en 2 mensen van eind 50, ook geen last van.

    Ik ben ook een asociale buur :X Bij mij staat de muziek ook altijd veel te hard.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha bel Maria,de moeder van Jezus :'D -droog-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Van die muziek? Vraag of ze willen stoppen. Doen ze dat niet, dan dreigen dat je de politie gaat bellen. Is het nog niet over, dan ook echt de politie bellen. Dat hielp bij ons bij het geblaf van de honden van de buren. Die zaten 's nachts te huilen en overdag elke keer te blaffen. Ik snap dat ze weleens geluid maken, maar als dat continue gebeurd, wordt het wel vervelend... Dus de politie kwam er uiteindelijk bij en nu is het opgelost. Wel erg toevallig dat ze een paar weken daarna hun huis te koop zetten :'D

    Bij de bomen gewoon zeggen dat ze ze moeten snoeien. Als ze dat niet doen, zou ik ook weer de politie erbij roepen. Jullie moeten jullie schuur kunnen verbouwen zonder dat de buren daarbij een rol spelen.


    To live would be an awfully big adventure

    Je buurman is Jezus? nice!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    Je buurman is Jezus? nice!

    -droog-


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Oh , wij hadden dat ook met de buren. Van die Spaanse muziek dan. Keivaak geklaagd bij de woningbouw en op een gegeven moment was mn moeder zo kwaad dat ze tijdens een ruzie met de buren hun ruit ingooide. Nooit meer last van nu :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Braeburn schreef:
    Oh , wij hadden dat ook met de buren. Van die Spaanse muziek dan. Keivaak geklaagd bij de woningbouw en op een gegeven moment was mn moeder zo kwaad dat ze tijdens een ruzie met de buren hun ruit ingooide. Nooit meer last van nu :Y)

    Hahah, nouja als dat huis van hun snel verkoopt hebben we ook geen last meer van die muziek, maar die boom moeten ze echt eens gaan snoeien..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, nouja als dat huis van hun snel verkoopt hebben we ook geen last meer van die muziek, maar die boom moeten ze echt eens gaan snoeien..


    Sluip 's nachts gewoon met een kettingzaag hun tuin in. En dan wachten tot ze wakker zijn en dan met grote ogen naar een tuinkabouter wijzen. ' Echt waar , hij was het !' (wbw)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Braeburn schreef:
    (...)

    Sluip 's nachts gewoon met een kettingzaag hun tuin in. En dan wachten tot ze wakker zijn en dan met grote ogen naar een tuinkabouter wijzen. ' Echt waar , hij was het !' (wbw)

    Hahah, I hope they have one :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik heb ook een paar jongeren die elke zaterdag KEIHARDE muziek spelen met een hele harde bas en ze wonen niet een bij me inde buurt maar je hoord het nog steeds :O


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Baskuh schreef:
    Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan.

    Bel 'bonje met de buren' dan kom je op TV en is alles opgelost!


    "Ignite, my love. Ignite."