• Wat zijn onze buren toch weer héérlijk sociaal.
    De ene buren hebben de muziek heel erg hard aan staan, waardoor wij wel binnen moeten gaan zitten, tenzij we naar Spaanse muziek willen luisteren.
    En onze andere buren hebben twee torenhoge bomen in de tuin, die ze weigeren te snoeien, waardoor al onze zon tegengehouden word, de hele dag lang.
    Blegh, buren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan.

    Bel 'bonje met de buren' dan kom je op TV en is alles opgelost!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan.

    Bel 'bonje met de buren' dan kom je op TV en is alles opgelost!

    Hahaaaa!


    Taking pictures of you is such a wonderful thing to do ~

    Officials schreef:
    (...)
    Hahaaaa!

    I'm not kidding.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    dan ga je die spaanse muziek toch ook harder zetten? (nerd)


    | Reality is for people that lack imagination |

    OMG, ik heb ook een probleem met mijn buren. D:
    Er is er altijd ene die om 10h 's morgens op een zondag begint te DRUMMEN! En dat hoor je echt zò hard! D:
    Dan zijn er buren die op een doordeweekse dag op hun terras gaan zitten om 3h in de ochtend om gezellig te babbelen (luid!)! D:
    IK HAAT ZE. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Die van mij waren erg, maar dat is afgelopen. Volgens mij pest ik de hele buurt(A)


    Food.

    Van de mijnen heb ik gelukkig geen last.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ach, wij wonen naast een soort van discotheek. Ook niet erg fijn. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zal je maar niet vertellen over MIJN buren? wbw.


    Nobody knows the trouble I've seen. Nobody knows my sorrow.

    Mijn moeder heeft wel eens overwogen om de tuinslang op onze buren te richten want ze zitten meestal in de tuin en praten nogal hard als zij wil slapen


    Physics is awesome

    Als die bomen op minder dan 2m afstand tussen de scheiding staan kunnen jullie hen vragen die te verwijderen en dan moeten ze dat doen normaal gezien. ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Aan die bomen kan je niet veel doen. Die muziek, zeg er wat van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anitaaa schreef:
    Als die bomen op minder dan 2m afstand tussen de scheiding staan kunnen jullie hen vragen die te verwijderen en dan moeten ze dat doen normaal gezien. ;$

    Die bomen hangen zo ongeveer boven onze tuin, net niet, maar we kunnen de schuur bijvoorbeeld niet verbouwen omdat een van de bomen daar op leunt..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een overbuurvrouw die het normaal vind om openbaar ruzie op straat te maken en daarbij haar man verrot te schelden. Maar goed, dat is voor mij gewoon vermaak.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Baskuh schreef:
    Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan.

    Bel 'bonje met de buren' dan kom je op TV en is alles opgelost!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.