• Ugh. Een meisje waarmee ik vaak praat vertelde me net dat een andere meisje tegen haar gezegd had dat ze me haatte. Guess what? Ik ken dat ene meisje niet eens. Hoe kan je iemand nou haten zonder écht te kennen? Ik word daar niet woedend over maar het irriteert me wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    *heeft ook zo iets maar dan anders*
    Ik irriteer me daar ook dood aan...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is wel kut. Veel mensen zeggen ook dat ze mij haten, terwijl ze nooit echt tegen me hebben gepraat (';
    Ik irriteer me er ook kapot aan.


    Me so good.

    Niks van aantrekken, gewoon negeren die mensen.


    Some angels have no wings.

    Aguamenti schreef:
    *heeft ook zo iets maar dan anders*
    Ik irriteer me daar ook dood aan...


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oh dat heb ik ook altijd hoor, mensen die ik niet eens ken haten mij altijd. Achja, moeten zij weten, 't zal mij verder boeien :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Oh dat heb ik ook altijd hoor, mensen die ik niet eens ken haten mij altijd. Achja, moeten zij weten, 't zal mij verder boeien :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Reassurance schreef:
    Oh dat heb ik ook altijd hoor, mensen die ik niet eens ken haten mij altijd. Achja, moeten zij weten, 't zal mij verder boeien :')


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    lekker laten haten, ze heeft gewoon niks nuttigs te doen ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Trek het je niet aan, de meeste mensies haten me ook. Terwijl ze me dus niet kennen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Volgens mensen heb ik af en toe een arrogante uitstraling, waardoor ze me niet afkunnen. Terwijl ik dat totaal niet ben. Toch geen zo'n arrogante bitch
    Nee, die mensen kennen me ook niet. Van vooroordelen gesproken

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 15:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij gebeurt het niet eens zo sneaky. Ze zeggen het me gewoon recht in mijn gezicht, BAM: 'Rebecca, ik haat je.'

    & vaak ken ik die mensen niet eens, ook wel via internet -.-'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niets van aantrekken, als ze dat nu al vind zal ze nooit weten hoe awesome jij bent. Alleen maar pech voor haar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ze wil gewoon aandacht of ze heeft zin in ruzie of zo.
    niks van aantrekken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    dat is verschrikkelijk irritant lijkt mij

    dat is echt zo dom..

    Heel veel mensen zeggen ik haat die en die maar ze kennen hun niet eens! wtf dat is toch zinloos??


    -