• Me moeder is erachter gekomen dat ik verkering heb en ze ging een hele preek tegen me lopen houden. Over meisjes die op hun 15e zwanger raken en nu mag ik alleen nog dingen met mijn vriendje afspreken als er andere vrienden bij zijn. En ik had voor zaterdag helemaal geregeld dat ik naar hem toe kon en nu heeft ze expres op die dag gepland dat we met z'n allen naar Hellendoorn gaan. Maar ik heb daar geen zin in, ik vind dat gewoon niet meer leuk. Ik kan wel janken, ik baal nu zo hard weet je..


    26 - 02 - '16

    Casiraghi schreef:
    Je moet wel al blij zin dat ze niet dwint op uit temaken.


    Geloof me, dat komt nog wel..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:03 ]


    26 - 02 - '16

    POM schreef:
    (...)

    Ze is bang dat ik te ver ga en zwanger raak. En als ik zeg dat ze me niet vertrouwd dan is het: Nee, nee...


    alsof jij zo dom bent om op je 15e zwanger te raken
    ik snap dat je moeder bezorgd is, maar ze reageerd wel een beetje overdreven vind ik

    Cesare schreef:
    is jouw moeder overbezorgd ofzo? Als ze zo bang daarvoor is moet ze bijvoorbeeld gewoon condooms kopen en niet moeilijk doen, ik vind dat dit nergens slaan. Wat wil ze dan? dat je voor eeuwig single blijft?


    Happy Birthday my Potter!

    Zeg tegen je moeder dat je ook zwanger kunt worden zonder een vriendje te hebben en dat nu je een vriendje hebt, je ook niet met allemaal onbekende en vreemde gasten seks zult gaan hebben, als je al aan seks zou doen. Dat was een lange zin.. Maar goed, ik vind het een beetje erg overdreven van je moeder!

    Koop een pakje Durex en ga aan de pil oid. Misschien stelt dat haar gerust. Tenzij je nog niet klaar bent voor seks, trolol. Butyeah. Dit is ook geen doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anders neem je je vriend eens mee naar huis, zodat je moeder kan zien hoe goedaardig je vriend is!

    @!$%#^$@&%!@%!@$%!@%#%^@#$!@#

    je moeder is een *denkt na* heks, duivel, monster??

    alles!!

    echt zo gemeen!!

    zeg maar dat ik wel mee wil, in plaats van jou, naar Hellendoorn ;D

    ik hou van pretparken <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Awh, dat lijkt me echt zó kut..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Colibre schreef:
    Ze is bezorgd. Het is het moederlijk instinct dat opspeelt, en ze wil gewoon niet dat je met een kleine koter in je buik rondloopt. Tien jaar geleden, als jij 15 zou zijn, zou je moeder het toestaan, geloof me, maar de maatschappij is gewoon teveel veranderd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg....

    Nodig je vriend bij je thuis uit en praat goed met je moeder.

    Zeg vooral 'Ja mama en amen'.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:27 ]

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    alsof jij zo dom bent om op je 15e zwanger te raken
    ik snap dat je moeder bezorgd is, maar ze reageerd wel een beetje overdreven vind ik

    haha de meeste ouders hebben die schrik nog erger vanwege die lompe tienermoeder programma's xD haha xD


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    magiclove schreef:
    (...)
    haha de meeste ouders hebben die schrik nog erger vanwege die lompe tienermoeder programma's xD haha xD


    daar heb je gelijk in, haha xD

    had ik ook met mijn vader, leg haar gewoon uit dat hij veel voor je betekent en zo en dat je echt niets zal doen en zo, en na eent ijdje ga je wel naar hem mogen

    Mijn vader moest zijn zegje ook even doen: Ik mag niet meer naar hem toe..


    26 - 02 - '16

    Okee dat suckt wel :/
    Misschien is het een idee eens met je moeder te praten? Dat je snapt dat ze bezorgt is, maar dat je heus niet zo dom bent om zo iets te laten gebeuren. Zowiezo, als zij jou steeds verbied om een vriendje te hebben, kun je haar toch ook niet laten zien dat dat je verstandig genoeg bent. Ze moet je ruimte geven om haar dat te laten zien, dan is ze ook niet meer zo bezorgd.


    Inspiration can hit you any time