• Me moeder is erachter gekomen dat ik verkering heb en ze ging een hele preek tegen me lopen houden. Over meisjes die op hun 15e zwanger raken en nu mag ik alleen nog dingen met mijn vriendje afspreken als er andere vrienden bij zijn. En ik had voor zaterdag helemaal geregeld dat ik naar hem toe kon en nu heeft ze expres op die dag gepland dat we met z'n allen naar Hellendoorn gaan. Maar ik heb daar geen zin in, ik vind dat gewoon niet meer leuk. Ik kan wel janken, ik baal nu zo hard weet je..


    26 - 02 - '16

    jeetje, wat kinderachtig van je moeder
    wrm mag je geen vriendje van haar dan ??

    TwiSparkle schreef:
    jeetje, wat kinderachtig van je moeder
    wrm mag je geen vriendje van haar dan ??


    Ze is bang dat ik te ver ga en zwanger raak. En als ik zeg dat ze me niet vertrouwd dan is het: Nee, nee...


    26 - 02 - '16

    is jouw moeder overbezorgd ofzo? Als ze zo bang daarvoor is moet ze bijvoorbeeld gewoon condooms kopen en niet moeilijk doen, ik vind dat dit nergens slaan. Wat wil ze dan? dat je voor eeuwig single blijft?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Dat is wel klote ja.

    Ze is bezorgd. Het is het moederlijk instinct dat opspeelt, en ze wil gewoon niet dat je met een kleine koter in je buik rondloopt. Tien jaar geleden, als jij 15 zou zijn, zou je moeder het toestaan, geloof me, maar de maatschappij is gewoon teveel veranderd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    dat is gewoon best overbezorgd van je moeder. Ze bedoeld het allemaal wel goed waarschijnlijk maar dat vat je als puber(neem ik aan) niet zo op. soms weten ouders ook niet hoe ze daar mee om moeten gaan. Ze wil gewoon het beste voor je, ookal uit ze dat misschien een beetje verkeerd. probeer er over te praten en haar uit te leggen hoe jij je daar bij voelt? maar iig veel sterkte en vooral veel geluk samen.

    Lykos schreef:
    dat is gewoon best overbezorgd van je moeder. Ze bedoeld het allemaal wel goed waarschijnlijk maar dat vat je als puber(neem ik aan) niet zo op. soms weten ouders ook niet hoe ze daar mee om moeten gaan. Ze wil gewoon het beste voor je, ookal uit ze dat misschien een beetje verkeerd. probeer er over te praten en haar uit te leggen hoe jij je daar bij voelt? maar iig veel sterkte en vooral veel geluk samen.


    Ik heb net al gepraat, maar ze geeft me gewoon geen vrijheid. Er valt gewoon niet met haar te praten..


    26 - 02 - '16

    Cesare schreef:
    is jouw moeder overbezorgd ofzo? Als ze zo bang daarvoor is moet ze bijvoorbeeld gewoon condooms kopen en niet moeilijk doen, ik vind dat dit nergens slaan. Wat wil ze dan? dat je voor eeuwig single blijft?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uhmmm ja... dat probleem zou ik ook hebben met mijn moeder, mss was het handiger om hem eerst goed voor te stellen en als hij zich dan netje sgedragen heeft dan zou ze een stuk minder overbezorgd gereageerd hebben. Maar ikbedoel, ouders van tegenwoorden zijn een beetje ouderwets :$

    tja daar valt helaas niks aan te doen, maar geen nood je moeder trekt wel bij ;) en ik kan het weten btw 15 is inderdaad jong dus dat is normaal dat ze dan zo bezorgd is


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    POM schreef:
    (...)

    Ik heb net al gepraat, maar ze geeft me gewoon geen vrijheid. Er valt gewoon niet met haar te praten..

    dan weet ik het ook niet meer, zelf vind ik liefde zo ingewikkeld als ik weet niet wat.

    Cesare schreef:
    is jouw moeder overbezorgd ofzo? Als ze zo bang daarvoor is moet ze bijvoorbeeld gewoon condooms kopen en niet moeilijk doen, ik vind dat dit nergens slaan. Wat wil ze dan? dat je voor eeuwig single blijft?


    I think so..


    26 - 02 - '16

    Ik vind het kinderachtig van je moeder, maar misschien moet ze gewoon wennen aan het idee van een vriendje en dat haar dochter volwassen wordt?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, je moet met haar gaan praten. En als ze weer nee, nee zegt, vraag dan of je even uit mag praten en of ze even naar je argumenten & uitleg wil luisteren. Want wat jouw moeder nu doet is niet naar jou luisteren en ze behandelt je alsof je nog een klein kind bent, volgens mij


    Physics is awesome

    Je moet wel al blij zijn dat ze jou niet dwingt om uit temaken.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:03 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse