• Hey, ik vroeg me af of jullie weleens gespijbeld hebben... :'D Ik ben het misschien van plan als een van mijn idolen hierheen komen, maar ik heb niet echt veel ervaring, lol. Ik heb best veel schrik om gepakken te worden enzo, dus was ik eens benieuwd naar jullie spijbelverhalen ;S.
    - Hoe?
    - Waarom?
    - En hebben ze je ontdekt?
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?
    Thanks
    :9~

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:11 ]


    1.25

    - Hoe? Opgebeld naar mijn werk dat ik ''ziek'' was.
    - Waarom? Geen zin in werk.
    - En hebben ze je ontdekt? Nee, want was gewoon thuis.
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? Geen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb wel eens gespijbeld, maar nooit echt spijbelen. Mijn ouders meldde me altijd ziek :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zovaak, nooit straf voor gekregen of wat dan ook :')

    - Hoe? Gewoon van school weggaan, of gewoon niet heengaan.
    - Waarom? Standaard: geen zin.
    - En hebben ze je ontdekt? Ja tuurlijk, als ik gewoon wegging wel.
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? Niks.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 20:01 ]


    -

    - Hoe? Niet naar school gaan
    - Waarom? Geen zin
    - En hebben ze je ontdekt? Ik kwam een half jaar ofzo niet opdagen :'D
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? Alleen waarschuwingen en er is een brief naar de leerplichtambtenaar gegaan, maar omdat ik al contact had met jeugdzorg is er verder niks mee gedaan want ik kreeg al 'hulp' zegmaar :3

    Vorig jaar deed ik het veel te vaak. Het resultaat was: 125 afwezigheidsuren. Toch werd ik eigenlijk nooit gepakt, maar dat komt denk ik doordat mijn school heel slecht is! Als je het echt helemaal veilig wil doen, moet je je gewoon ziek laten melden door je ouders! Dat werkt altijd! :'D

    Hierbij de tips van mijn goede vriend Fred.

    - Hoe? Kolonel van Geelen in de bibliotheek met de steeksleutel Hoofdpijn faken.
    - Waarom?
    Hij had geen zin in school en kwam tot de bijster slimme conclusie dat hij gewoon kon spijbelen.
    - En hebben ze je ontdekt?
    Ja, meerdere malen.
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?
    Kauwgum krabben, wc's schoonmaken (er zaten dikke remsporen in het lerarentoilet volgens Fred), vier uur nablijven (hij is niet komen opdagen), strafregels schrijven... blablabla, he's experienced

    Succes ermee, en fake anders gewoon dat je ongesteld bent? :P


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ja, vele keren. telkens ziek zijn faken.
    vandaag: woordenschat niet geleerd en als ik weer een 1 haal zit ik de shit.
    en uhmmm rond twaalven bewaar je al de dingen waarmee je je dag vuldde en ga kuchtend in bed liggen met een deken om warm aan te voelen en: alle medicijnen weggooien ( de verzekering betaal ze toch)


    -

    Dursley schreef:
    Vorig jaar deed ik het veel te vaak. Het resultaat was: 125 afwezigheidsuren. Toch werd ik eigenlijk nooit gepakt, maar dat komt denk ik doordat mijn school heel slecht is! Als je het echt helemaal veilig wil doen, moet je je gewoon ziek laten melden door je ouders! Dat werkt altijd! :'D


    Niet altijd! Ik had een beetje een vampierencyclus (ergens in de maand - niet eens als ik ongesteld was - had ik enorme koppijn, enorme dorst en kon ik absoluut NIET TEGEN LICHT EN GELUID) en had toen écht enorm veel afwezigheidsuren. Ik moest naar een of andere inspecteur :Y)

    ABSENTIES GOEDGEKEURD! :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Hoe? Gewoon weggaan XD
    - Waarom? Omdat ik geen zin had in school
    - En hebben ze je ontdekt? Nee

    Je moet gwn doodnormaal de school uitlopen, en de volgende dag leverde ik een vals absentiebriefje in. :) maar ik doe dat nu echt niet meer hoor! ik deed het in de 2e klas. Had er spijt van omdat ik allemaal lessen miste en me ouders me niet meer vertrouwde enzow XD maar 1 keer kan geen kwaad als je ECHT een reden hebt :)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    nog nooit..
    Nou,, we hebben wel es met bijna de hele klas gespijbelt, eigenlijk gwn neit op komen dagen.
    Toen zijn er 2 wel gebleven en kregen we uiteindelijk niet eens echt straf.
    Moesten gwn met z'n alle een ander uur komen en kregen we hw op.

    wij hebben een keer met de hele klas gespijbelt, altans 2 mensen niet.
    Uiteindelijk kreeg niemand straf en hebben we een ander uur gwn lesuur van hem gekregen, met hw enzo.

    Hoe: Per ongeluk, ik dacht dat ik een tussenuur had en toen bleek er een uur verschoven te zijn (: ik had eigenlijk toen drie uur eerder naar huis te kunnen gaan.
    Waarom: Zie hierboven.
    Ontdekt: Ja
    Straf: Ik moest in eerste instantie 4 uur nakomen, maar omdat ik zo braaf ben en het echt niet wist hoefde dat niet meer ;D

    Bij ons is spijbelen 4 uur nakomen, ja, en het wordt heel streng gecontroleerd.


    Destroy what destroys you.

    - Hoe? ouders hebben me ziekgemeld.
    - Waarom? voor tokio hotel concerten haha!
    - En hebben ze je ontdekt? nee [:
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? -

    mimimoshpit schreef:
    - Hoe? ouders hebben me ziekgemeld. /en ben ook uit mezelf soms gewoon weggegaan.
    - Waarom? voor tokio hotel concerten haha! / ik had geen zin in biologie C:
    - En hebben ze je ontdekt? nee [:
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? -

    -Hoe: als mijn aanwezigheid is opgenomen er het volgende lesuur vandoor gaan of toestemming van ouders (igv concert o.d.)
    -Wrm: Geen zin in de les & concerten gaan gewoon voor (':
    - nog nooit betrapt geweest :'] & dat terwijl ik het eig heel vaak doe


    And in that moment, we were infinite.