Ik had een hele tijd geleden dit topic aangemaakt. Hierin staat in het kort, dan ik in de lift vastzat -terwijl ik claustrofobie heb-, die in vrije val ging en toen gelukkig wel weer stopte, maar waarna ik nog wel steeds vast zat.
Het gebeurde dus vandaag weer. Hij viel een gehele 3 verdiepingen, in de vrije val naar beneden, waarna hij -godzijdank- dankzij het automatische remsysteem bleef hangen.
Het beste van allemaal was, dat die verdomde alarmknop, die er voor dit soort dingen is, het niet deed! Dus ik belde naar huis, had nog net bereik, dus naar huis gebeld en zelf die deuren weer met heel veel pijn en moeite open gewrikt. Ik zat met een man en zijn dochtertje in de lift, dat dochtertje was helemaal overstuur, bang dat ze dood zou gaan. Dus ik ben de hele tijd van buiten kalm gebleven, om dat meisje te kalmeren.
Twee keer heb ik nu in dezelfde verdomde kutlift vastgezeten, twee keer is dat ding in vrije val gegaan en ik ben momenteel écht doodsbang voor dat kutding. Ik ben nog erger overstuur dan de vorige keer, gewoon omdat ik nét van die angst af was..
I need hugs..
[ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 16:12 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.