• Oké, we hadden gisteren Engels en die leerkracht kon ons echt niet stil krijgen, want iedereen was aan het babbelen. En toen ging die leerkracht even de testen kopiëren en liet hij ons alleen in het lokaal.
    En echt, die idioten zaten daar zò stil! En iedere keer als je iets zei dan begonnen ze van "ssssssssht! Zwijg!".
    Echt ràre mensen, onze klas is waarschijnlijk de stilste klas ooit, en we zijn Humane Wetenschappen. Dat zou niet mogen! :'D
    We kunnen alleen praten als er een leerkracht bij is die zich eraan irriteert. Echt wtf! Of we kunnen elkaar wel ophangen als we debatteren in de klas, iedereen beledigt elkaar en probeert zijn punt te bewijzen, haha. :'D
    Nog iemand een hele rare klas?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, in de eerste wel gehad. Wij waren toen de probleemklas en elk lokaal waar wij les hadden gehad werd gecontroleerd of er niets vernield was.
    Maar damn, dat jaar was wel awesome :Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Haha ik zit al drie jaar in de probleemklas :'DD


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb ook een rare klas.
    Latijn-wiskunde, bende strevers bij elkaar. Zegt genoeg denk ik. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn klas lijkt net een dierentuin, want ze maken hier apengeluiden.

    Ik zit in een probleemklas > <. De leraren mogen ons niet zo, maar onderling zijn we heel aardig voor elkaar en een gezellige klas. Oh, de jongens in onze klas hebben wel iets met piemels x'd. Aan het einde van de les is er altijd wel iemand die er een tekent op het whiteboard :'D. Zat laatst even niet op te letten, tekent een vriend binnen een minuut mijn hele agende ermee vol --'.


    i put the fun in funeral

    bij ons is de hobby (eigenlijk van de 6 jongens in de klas) spullen overgooien of kapot maken (potloden) als de leraar niet kijkt. vandaag ging er echt van alles door het lokaal en de leraar merkte niets. en vorig jaar ook al. maarja ze vinden ons al een chaos als we nog redelijk zijn.

    Stray schreef:
    Ja, in de eerste wel gehad. Wij waren toen de probleemklas en elk lokaal waar wij les hadden gehad werd gecontroleerd of er niets vernield was.
    Maar damn, dat jaar was wel awesome :Y)

    AutumnBreeze schreef:
    Mijn klas lijkt net een dierentuin, want ze maken hier apengeluiden.


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik zit elke les bij andere mensen, maar de jongens spelen pokémon op hun telefoon stiekem. That's a bit weird.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De eerste drie jaar zat ik in de luidste klas en nu is onze klas doodstil, echt raar (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Afgelopen jaar had ik wel een geweldige klas.
    Hoewel we wel rare dingen uit hadden gehaald.
    Denk aan, allemaal te laat komen of rondjes gaan rennen in de klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja in de eerste waren wij gewoon 14 debielen bij elkaar.

    Onze duits leraar wilde ons niet eens meer les geven.

    serieuz, bij mij praten ze de kop af van een docent.
    en als die weg is, gaat alle telefoons de lucht in. (bij wijze van zeggen)


    -

    Aaah man, wat een heilige boontjes! :'D

    Wij hebben echt een hele leuke klas gewoon. Iedereen funt met elkaar, kan goed samenwerken en is stil als het echt moet. =D
    En één gast loopt de hele dag met een ukelele te sjouwen en erop te spelen, dus rondom hem is ondertussen ook al een band gevormd en shit. Gewoon een geniale klas x)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 18:52 ]


    ars moriendi

    Niet praten? Dat zou bij ons wel anders zijn. Ik zit al zo'n beetje heel mijn leven in de 'slechte klas'. 8D Maar dit jaar schijnen we een passieve klas te zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.