• Om heerlijke broodjes vandaan te halen. Mijn favoriete broodjeszaak is verkocht en overgenomen door een aantal buitenlanders (niks mis met de mensen zelf hoor, don't get me wrong), en sindsdien is de kwaliteit van het eten ontzettend gedaald, en zijn de prijzen juist gestegen. Iets wat ik beiden net ook weer merkte toen ik er voor het eerst in lange tijd weer zelf iets haalde. Ik vind dat zo jammer!(no_chears)
    Heeft iemand hier ook wel eens zoiets met winkeltjes?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jaa. De Subway hier bij ons is failliet gegaan en nu kunnen we daar geen lekker broodjes meer halen. De enigste Subway die wij kennen ligt een half uur van ons vandaan.

    Nee niet echt, omdat ik zelden buiten eet lol

    MIJN WINKELTJE IS VERKOCHT!

    Okay, niet mijn eigen winkeltje, maar ik heb daar een jaar gewerkt en ik hield ervan! D: Hij is nu inmiddels al een jaar dicht (klote duitsers besloten weg te gaan uit nederland, was een duits concern) maar ik mis het nog steeds :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Positive schreef:
    Nee niet echt, omdat ik zelden buiten eet lol


    Ik ook niet zo vaak hoor, maar als ik dan al eens wat haal, ging ik meestal daarheen. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hihi we bestellen op school broodjes c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    In onze buurt zijn er sowieso alleen kutplaatsen -zoals de Panos- om eten te halen ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, er was zo'n plekje waar ik altijd cupcakes en snoepgoed en zo haalde, echt zo'n typisch Engels snoepwinkeltje, en nog goedkoop ook. Nu is 't een donerzaak. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Ja, er was zo'n plekje waar ik altijd cupcakes en snoepgoed en zo haalde, echt zo'n typisch Engels snoepwinkeltje, en nog goedkoop ook. Nu is 't een donerzaak. (no_chears)


    Ik houd ook wel van dönerzaakjes hoor, maar er zijn er alleen altijd zo ontzettend veel ... Eén per straat is meeeeer dan genoeg (vaak teveel al, als elke straat in de buurt 1 zou hebben), laat staan gemiddeld 5 per straat zoals hier. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik houd ook wel van dönerzaakjes hoor, maar er zijn er alleen altijd zo ontzettend veel ... Eén per straat is meeeeer dan genoeg (vaak teveel al, als elke straat in de buurt 1 zou hebben), laat staan gemiddeld 5 per straat zoals hier. (no_chears)


    Maar je kunt geen Engels snoepwinkeltje vervangen. Die vind je amper! D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)

    Maar je kunt geen Engels snoepwinkeltje vervangen. Die vind je amper! D:


    Exactly why I said the rest I said after the first sentence. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wij hadden in de eerste een bakkertje tegenover onze school waar wij altijd wat gingen halen in de pauze. (niet de beste kwaliteit, maar we hoefden tenminste niet naar het station te lopen)
    Een jaar zijn we weg i.v.m. verbouwing van het gebouw: failliet. Die bakker draaide op de verkoop aan ons. Nu moeten we dus het met onze supergoedkope kantine doen. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nee. Geloof het niet.


    -

    Mijn manga-winkeltje gaat weg )x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, de Pakistaan met de lekkere (en goedkope!) hamburgers is 'em hier zomaar gesmeerd. Zonde. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jaa, de muziekwinkel. Nu moet ik helemaal naar de andere kant van de stad. terwijl deze al 25km ver was. Zucht..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.