• Nou, ik zal maar meteen zeggen waar het op ligt. Mijn beste vriendin is erg jaloers. Telkens als ik een vriend heb, dan ontploft de bom. Want ik heb dan logisch minder tijd, maar ik maak wel nog altijd tijd voor haar vrij. Soms heb ik geen tijd voor beiden want ik moet hard leren, mijn vriend maakt daar gelukkig geen probleem van, maar zij wel. Ze zoekt altijd ruzie met mij dan, zegt dat ik geen tijd voor der heb en ik moet dan altijd verontschuldigen. Laatst ook kregen we ruzie en ik zei; Doe eens eventjes rustig. En dan zegt zij; Doe jij niet eens alsof je de slachtoffer bent.

    Nou, laatst is het uit gegaan met mijn vriend door omstandigheden en we willen het opnieuw proberen. Maar ik durf het haar niet te zeggen, want ik was in het weekend nog bij haar en ik vertelde haar vrolijk en lachend dat hij en ik weer aan het praten waren en ze negeerde het gewoon of gaf gewoon antwoord van; “Ow”.

    Wat moet ik doen… Ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen, want ik spreek morgen weer met mijn (ex)vriend voor het eerst weer af nadat het uit is gegaan. Ik wil ook mijn beste vriendin niet kwijt, want als we samen zijn hebben we de leukste tijd. We hebben alleen altijd ruzie de sms, zo in het gewoon durft ze geen ruzie te maken.
    I'm so lost right now...

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 20:23 ]


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    ze is niet je beste vriendin als ze zo tegen je doet.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jouw beste vriendin heeft het recht niet om zich jouw beste vriendin te noemen als ze je zo opeist zeg. Heel erg onbeschoft van 'r :S Normaal zou ik zeggen; vrienden gaan boven vriendjes, maar zij gaat hier wel heel erg ver in.


    Life is hard and then we die

    Drie dagen nadat het uit was, waren we via de webcam aan het praten en ze vroeg wat er was, en ik zei; Ik miss hem. En ik kreeg tranen in mijn ogen waarop zij de webcam afklikte en zei dat ze me niet zo meer wou zien en dat hij een klootzak was enzo. En werd ze helemaal boos op mij, terwijl ik van die jonge houd.


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Die kun je beter kwijt dan rijk zijn ook klinkt dat keihard. Ik bedoel, ze eist je gewoon op. Je bent toch niet een deel van haar bezit?!


    Physics is awesome

    Zeg dat ze het wel zal begrijpen als ze zelf een vriendje heeft :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    en dat noem je je beste vriendin ??

    het lijkt wel alsof ze jou niks gunt

    Fog schreef:
    Zeg dat ze het wel zal begrijpen als ze zelf een vriendje heeft :-)

    Ze heeft ook zelf een vriend, maar die vriend wilt ook niet dagelijks bij der zijn. En dan wordt ze super kwaad en zegt ze dingen als; Ja, het lijkt net alsof jullie samenwonen. Of ze zegt dat als ik hem een week niet zou zien ik ook zo zou reageren. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn vriend mij wel graag ziet en er alles aan zal doen om zelfs een uurtje naar me toe te komen :S


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    Dat is wel vervelend, dat ze zo doet. Maar toch vind ik dat geen reden om haar te dumpen als vriendin, je zal er mee moeten leren leven of haar erop aanspreken, denk ik.

    Ik had vandaag ook zo'n probleem met een jaloerse vriendin, omdat ik met een ander meisje naar huis fietste en zij achter me fietste. Heel vervelend...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Dat is wel vervelend, dat ze zo doet. Maar toch vind ik dat geen reden om haar te dumpen als vriendin, je zal er mee moeten leren leven of haar erop aanspreken, denk ik.

    Ik had vandaag ook zo'n probleem met een jaloerse vriendin, omdat ik met een ander meisje naar huis fietste en zij achter me fietste. Heel vervelend...

    Het is ook nooit mijn bedoeling geweest om haar te dumpen, maar ik heb gewoon geen zin in ruzie met haar, dus ik weet niet hoe ik haar moet vertellen dat het weer aan is met mijn ex. Ik heb der vaker al op aangesproken en dan doet ze poeslief bij mij, maar via de sms is het weer wereld oorlog PMS ofzo.


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.

    DeLioncourt schreef:
    (...)
    Ze heeft ook zelf een vriend, maar die vriend wilt ook niet dagelijks bij der zijn. En dan wordt ze super kwaad en zegt ze dingen als; Ja, het lijkt net alsof jullie samenwonen. Of ze zegt dat als ik hem een week niet zou zien ik ook zo zou reageren. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn vriend mij wel graag ziet en er alles aan zal doen om zelfs een uurtje naar me toe te komen :S


    Like wtf, zeg dan maar gewoon dat ze haar mond houdt en niet zoveel zeurt of dat je ze anders gewoon negeert. Het is moeilijk om iemand te negeren maar dan beseffen ze wel meestal wat ze zijn aan het doen :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Like wtf, zeg dan maar gewoon dat ze haar mond houdt en niet zoveel zeurt of dat je ze anders gewoon negeert. Het is moeilijk om iemand te negeren maar dan beseffen ze wel meestal wat ze zijn aan het doen :-)

    Ik heb het haar alles gezegd, ik zei dat ze onze relaties niet met elkaar moet vergelijken. Sowieso ben ik ouder dan haar en heb ik een volwassener vriend die wel aan de toekomst denkt, en zij heeft een jongen die jonger dan haar is met een scooter, terwijl die van mij een auto en op kamers is. En ik heb haar ook een aantal dagen genegeerd, en was ze blijkbaar de hele dagen aan het huilen enzo. Ze maakt het haar zelf zo ongemakkelijk :/


    Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.