Nou, ik zal maar meteen zeggen waar het op ligt. Mijn beste vriendin is erg jaloers. Telkens als ik een vriend heb, dan ontploft de bom. Want ik heb dan logisch minder tijd, maar ik maak wel nog altijd tijd voor haar vrij. Soms heb ik geen tijd voor beiden want ik moet hard leren, mijn vriend maakt daar gelukkig geen probleem van, maar zij wel. Ze zoekt altijd ruzie met mij dan, zegt dat ik geen tijd voor der heb en ik moet dan altijd verontschuldigen. Laatst ook kregen we ruzie en ik zei; Doe eens eventjes rustig. En dan zegt zij; Doe jij niet eens alsof je de slachtoffer bent.
Nou, laatst is het uit gegaan met mijn vriend door omstandigheden en we willen het opnieuw proberen. Maar ik durf het haar niet te zeggen, want ik was in het weekend nog bij haar en ik vertelde haar vrolijk en lachend dat hij en ik weer aan het praten waren en ze negeerde het gewoon of gaf gewoon antwoord van; “Ow”.
Wat moet ik doen… Ik weet niet hoe ik het tegen haar moet zeggen, want ik spreek morgen weer met mijn (ex)vriend voor het eerst weer af nadat het uit is gegaan. Ik wil ook mijn beste vriendin niet kwijt, want als we samen zijn hebben we de leukste tijd. We hebben alleen altijd ruzie de sms, zo in het gewoon durft ze geen ruzie te maken.
I'm so lost right now...
[ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 20:23 ]
Your body's dying. Pay no attention, It happens to us all. - Lestat.