• LIEVEHEERSBEESTJE.
    Volgens mijn leraar dan.
    zo heeft hij onderzocht, dat als je mij alleen in een lokaal zet met mijn schilderopdracht ik alsnog afgeleid word., ;3

    Nu was ik wel eens benieuwt of jullie je wel goed kunnen concentreren?
    zo ja, vermeld ook even hoe., [a]
    want als ik zo door ga, zit me er een enkele reis, alleen vooraan in de klas boven het hoofd., ;x

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik kan me nooit concentreren, de reden waarom ik ben blijven zitten.

    Minsa schreef:
    (...)
    Haha lol, ben je zo druk dan?

    ja., ;x
    Maar aangezien de helft van mijn klas adhd heeft en die nog wel eens hun pilletjes vergeten, valt het niet zo op., xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Meestal kan ik me wel concentreren, maar als een schoolopdracht te moeilijk en te saai is lukt het niet. :'D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Van een goudvis.


    -

    Rugzak schreef:
    (...)
    ja., ;x
    Maar aangezien de helft van mijn klas adhd heeft en die nog wel eens hun pilletjes vergeten, valt het niet zo op., xD

    Nou onze school zit ook vol met ADHD'ers hoor, en bij ons op school zijn ze eigenlijk vél tegen die pilletjes omdat ze vinden dat het niet goed voor je is, dat het drugs zijn, dat het verslavend is blabla... (bijna iedereen komt daar uit een antroposofisch nest, dus ja...) Dus bij ons slikken bijna geen mensen die pilletjes, maar ik dus wel. n__n

    een ding wat ik nooit meer mag doen tijdens de les
    een gedicht of verhaal schrijven en dan ga ik er zo opin dat ik er bijna uit ben gestuurd(nerd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NEE --'

    Ik kan me goed concentreren, geen problemen mee. Lekker muziekje op en gaan.

    Ik kan me alleen goed concentreren als ik muziek mag luisteren, daar word ik rustig van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Van een pindadop...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan me juist heel goed concentreren als ik mezelf aanzet tot werken. Mezelf aanzetten tot werken is eigenlijk ook heel makkelijk. Alleen tijdens de uitleg let ik niet altijd op en dan kan ik minutenlang voor me uit staren :'D Maar dat hangt van het vak af en van de uitleg. 9 van de 10 keer begrijp en weet ik het al, maar bij bijv. wiskunde let ik altijd op.
    Ik krijg het wel altijd voor elkaar om precies 'wakker' te worden op het moment dat de leraar iets van me wil:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Haha jij hebt een concentratie span van een lieveheersbeestje en ik een geheugen van een zeef :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Infinitum schreef:
    Ik kan me juist heel goed concentreren als ik mezelf aanzet tot werken. Mezelf aanzetten tot werken is eigenlijk ook heel makkelijk. Alleen tijdens de uitleg let ik niet altijd op en dan kan ik minutenlang voor me uit staren :'D Maar dat hangt van het vak af en van de uitleg. 9 van de 10 keer begrijp en weet ik het al, maar bij bijv. wiskunde rekenen let ik altijd op.
    Ik krijg het wel altijd voor elkaar om precies 'wakker' te worden op het moment dat de leraar iets van me wil:Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, dan ben ik zo iets aan het zeggen en in het midden van de zin stop ik en kijk ik naar iets en dan vraag ik me af "Wat was ik ook al weer aan het zeggen?"

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 15:43 ]

    ik heb het concentratievermogen van dit ding hier(kitty)
    als ik schrijf moet ik internet afzetten anders word ik te fel afgeleid


    Cool, neat, swell -Cry