• LIEVEHEERSBEESTJE.
    Volgens mijn leraar dan.
    zo heeft hij onderzocht, dat als je mij alleen in een lokaal zet met mijn schilderopdracht ik alsnog afgeleid word., ;3

    Nu was ik wel eens benieuwt of jullie je wel goed kunnen concentreren?
    zo ja, vermeld ook even hoe., [a]
    want als ik zo door ga, zit me er een enkele reis, alleen vooraan in de klas boven het hoofd., ;x

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik als een stoptegel.
    En het is concentreren. =3


    Your make-up is terrible

    Soms, ligt eraan met wat ik bezig ben.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik blijf juist vaak naar dingen staren. Some minutenlang, en dan kijken die leraren me zo aan alsof ik the Exorcist ben ofzo D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niet echt. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Soms wel, als ik bv schilder kan ik daar helemaal in opgaan, Dan bestaat er voor mij niets anders meer dan de verf, mijn kwats en het stuk dat ik schilder.
    Als het me niet intreseert dan totaal niet. Zo val ik altijd bijna in slaap bij duits en kan ik mijn gedachten nooit bij de les houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het hangt er bij mij van af. In de les ben ik er behoorlijk slecht in. Dan staar ik echt gewoon wazig voor me uit zonder dat ik het merk. En dna denken van de leraren grappig te zijn en gaan recht voor me staan en terugstaren. Ik besef het dan pas na een aantal seconden en schrik me helemaal kapot. x'd. Maar thuis dan doe ik gewoon mijn oortjes in, en dan kan ik zo een 2 uur werken. Maar dan moet ik het wel écht willen(krul)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:50 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kan me wel redelijk lang concentreren, eigenlijk.
    Op school dan, thuis niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben vreselijk snel afgeleid. Dan ben ik aan het praten en dan komt daar halverwege een zin iets tussendoor.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, ik kan me alleen concentreren met mijn speciale concentreer pillen. U_U Misschien ook iets voor jou? Alleen zijn de bijwerkingen niet altijd zo leuk. 8DD

    Hangt ervanaf :')
    Soms kan ik me goed concentreren,
    en andere momenten heb ik het concentratievermogen van een wafel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Minsa schreef:
    Haha, ik kan me alleen concentreren met mijn speciale concentreer pillen. U_U Misschien ook iets voor jou? Alleen zijn de bijwerkingen niet altijd zo leuk. 8DD

    Hahah dat doet me denken aan vanmidag, toen iemand uit mijn klas vroeg of ik nou echt geen adhd had., xD
    waarop ik antwoorden van niet.
    toen zie hij meteen.
    'Ja, en voert je moeder je ook niet stiekem pilletjes, waardoor je je iets rustiger gaat gedragen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tegenwoordig kan ik me uren concentreren, maar vroeger niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rugzak schreef:
    (...)
    Hahah dat doet me denken aan vanmidag, toen iemand uit mijn klas vroeg of ik nou echt geen adhd had., xD
    waarop ik antwoorden van niet.
    toen zie hij meteen.
    'Ja, en voert je moeder je ook niet stiekem pilletjes, waardoor je je iets rustiger gaat gedragen., ;x

    Haha lol, ben je zo druk dan?

    Ik kan me denk ik wel goed concentreren :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Patronum schreef:
    Hangt ervanaf :')
    Soms kan ik me goed concentreren,
    en andere momenten heb ik het concentratievermogen van een wafel :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.