• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:00 ]

    Wooow, gaat lekker met vrouwendiscriminatie vandaag.


    Your make-up is terrible

    Wtf, Ellen dat is zo gemeen.
    Omdat je een meisje ben? Dat hoeven ze bij mij op school niet te proberen want bij ons zijn de beste spelers meisjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ook lekker. Zo zijn gym leraren altijd, die denken dat meiden veel te zwak zijn voor sporten en zo.
    Bij word er altijd om jongens gevraagd om de bak met spullen te dragen, zei ik er wat aan, keken ze me raar aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Wooow, gaat lekker met vrouwendiscriminatie vandaag.

    echt he., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Assassin schreef:
    Wooow, gaat lekker met vrouwendiscriminatie vandaag.


    Food.

    fuck gym. Vandaag moest ik voetballen. Dat werd dus rugby, maar Bart plantte even fijn zijn elleboog in mijn rechter borst D:

    Nu heb ik dus een mega blauwe plek op de gehele linkerkant van mijn borstkas, en mijn moeder vroeg zo (met een heel streng gezicht): 'Wat is er gebeurd?' dus zeg ik zo heel droog: 'Ooh, dat heeft Bart gedaan ;).'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Euh. Dat is discriminatie. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is lullig. Dan vind ik dat ze ook zo iets voor meiden moeten gaan organiseren als ze zo bezig zijn. Maar ja, ze horen het gewoon te mixen. Meisjes kunnen echt wel voetballen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sneasel schreef:
    Euh. Dat is discriminatie. ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Basecca schreef:
    fuck gym. Vandaag moest ik voetballen. Dat werd dus rugby, maar Bart plantte even fijn zijn elleboog in mijn rechter borst D:

    Nu heb ik dus een mega blauwe plek op de gehele linkerkant van mijn borstkas, en mijn moeder vroeg zo (met een heel streng gezicht): 'Wat is er gebeurd?' dus zeg ik zo heel droog: 'Ooh, dat heeft Bart gedaan ;).'

    I laughed so hard.
    sorry ik weet dat het pijn doet (letterlijk) maar het is zo'n droog moment XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    DancingDead schreef:
    (...)
    I laughed so hard.
    sorry ik weet dat het pijn doet (letterlijk) maar het is zo'n droog moment XD


    Het doet nog steeds pijn... En die kerel echt heel droog: 'ooh, mwoah, komt wel goed .'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Wooow, gaat lekker met vrouwendiscriminatie vandaag.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rapturous schreef:
    Dat is lullig. Dan vind ik dat ze ook zo iets voor meiden moeten gaan organiseren als ze zo bezig zijn. Maar ja, ze horen het gewoon te mixen. Meisjes kunnen echt wel voetballen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Assassin schreef:
    Wooow, gaat lekker met vrouwendiscriminatie vandaag.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haat aan de mensen die vrouwen discrimineren!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.