• Zo mooi als de ochtend gisteren was, zo verneukt is deze. Eerst slaap ik wel lekker maar voor mijn gevoel veeeeels te kort. Daar word ik dus al chagerijnig van. Dan kom ik beneden en is iedereen vet vrolijk aan het doen, ik word nog chagerijniger. Na een tijdje gaat mijn moeder ook nog zeuren dat ik niet elk weekend naar Nikki kan gaan en Nikki niet elk weekend bij mij kan zijn. Ze is bang dat ik school daardoor links laat liggen. Zeikwijf, ik heb bij de laatste 2 toesten een 9,5 en een 10 gehaald. Dan werk ik toch keihard voor school of niet? Aaargh, soms kan ik haar nek wel omdraaien.
    Dus nu is mijn morgen compleet verneukt en ben ik zwaar chagerijnig. Yeaaaaaaaaah

    Hebben jullie ook zo'n mooie morgen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik werd om 6 uur wakker gemaakt met de vraag of ik niet weg moest. Ik moet pas om 8:30 weg D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorenos schreef:
    (...)

    hoezo zou hij dan wel naar jou mogen? x)

    Omdat ik het ben natuurlijk.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ik het ben natuurlijk.


    So genius like you say~


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    So genius like you say~

    I'm genius and you know it (cat)


    -

    Ik ga het meest naar hem toe dus daar ligt het echt niet aan. :'D Dat geld enzo, zijn moeder is gewoon bang om hem als volwassener te gaan beschouwen, iemand die zelf weet wat hij doet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga het meest naar hem toe dus daar ligt het echt niet aan. :'D Dat geld enzo, zijn moeder is gewoon bang om hem als volwassener te gaan beschouwen, iemand die zelf weet wat hij doet.


    Hahaha ok, maar dan kost t jouw weer geld. Naja don't think money is so a big problem. Maarja... dat kan goed, dan zal het geleidelijk aan wel wennen voor de moeder.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Assassin schreef:
    Ik ga het meest naar hem toe dus daar ligt het echt niet aan. :'D Dat geld enzo, zijn moeder is gewoon bang om hem als volwassener te gaan beschouwen, iemand die zelf weet wat hij doet.

    Nou weetje, mijn ex zn vader werd er ook zat van dat ik daar telkens was :'D Het was altijd al zo druk in dat huis en met mij erbij nog erger blablabla. Dikke ruzie om gekregen met z'n allen, zo zat werden ze ervan :'D


    -

    Sorenos schreef:
    (...)

    Hahaha ok, maar dan kost t jouw weer geld. Naja don't think money is so a big problem. Maarja... dat kan goed, dan zal het geleidelijk aan wel wennen voor de moeder.


    Ik heb wel genoeg geld dus daar ligt het niet aan voor mij. Mja, ze zal maar moeten wennen, ze heeft nog geluk dat hij pas op zijn 17de word ingepikt door een meisje en niet al veel eerder.


    Genius schreef:
    (...)
    Nou weetje, mijn ex zn vader werd er ook zat van dat ik daar telkens was :'D Het was altijd al zo druk in dat huis en met mij erbij nog erger blablabla. Dikke ruzie om gekregen met z'n allen, zo zat werden ze ervan :'D


    Lololol. Nou, wij zitten meestal (heel stil hoor) boven. Als ik er niet ben, zit hij ook boven met mij te msnen dus het maakt eigenlijk amper verschil.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lololol. Nou, wij zitten meestal (heel stil hoor) boven. Als ik er niet ben, zit hij ook boven met mij te msnen dus het maakt eigenlijk amper verschil.

    Ja nou dat was bij ons ook zo :'D Ze mochten me niet zo denk ik haha. Maar ach, liefde overwint (bijna) altijd wel _O_


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Lololol. Nou, wij zitten meestal (heel stil hoor) boven. Als ik er niet ben, zit hij ook boven met mij te msnen dus het maakt eigenlijk amper verschil.


    Haha oké dan, fijn dat je rijk bent xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Haha oké dan, fijn dat je rijk bent xD


    Ik heb er hard voor gewerkt in de vakantie! (cat) En geen schoenen meer gekocht, dat scheelt ook heel veel. Haha nee ik ben ineens rijk en ik weet niet waardoor, serieus. Echt raar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb er hard voor gewerkt in de vakantie! (cat) En geen schoenen meer gekocht, dat scheelt ook heel veel. Haha nee ik ben ineens rijk en ik weet niet waardoor, serieus. Echt raar.


    toch de schoenen schat ik haha. En ik werd ook rijk van maar 3 weekjes werken in t verpleegtehuis! :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Van een paar uur te weinig slaap word ik niet chagrijnig meer, leef al een paar weken op koffie. Enfin, dat is wel echt klote voor je, hopelijk bedenkt je moeder zich nog!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 9:33 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Van een paar uur te weinig slaap word ik niet chagrijnig meer, leef al een paar weken op koffie. Enfin, dat is wel echt klote voor je, hopelijk bedenkt je moeder zich nog!


    Hahaha, ik op koffie en ijskoffie xD Maar ik neem t niet altijd in de ochtend :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Als een café in de buurt je nachtrust verstoort, best wel --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right